ساعات کار ادارات آذربایجان شرقی از فردا به روال قبل برمی‌گردد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
ساعات کار ادارات آذربایجان شرقی از فردا به روال قبل برمی‌گردد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی گفت: تغییر ساعات کار ادارات استان که در راستای صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده بود، از فردا به حالت قبل برگشته و از ۳۱ مرداد ماه ساعت کاری ادارات دولتی از ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ خواهد بود. پورمحمدی […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی گفت: تغییر ساعات کار ادارات استان که در راستای صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده بود، از فردا به حالت قبل برگشته و از ۳۱ مرداد ماه ساعت کاری ادارات دولتی از ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

پورمحمدی اظهار داشت: تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه نیز لغو و به حالت اولیه باز می‌گردد، بنابراین از اول شهریور ماه روزهای پنجشنبه ادارات تعطیل نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: در این شهرها فعالیت گروه‌های شغلی یک مجاز بوده و سایر گروه‌های شغلی تعطیل خواهند بود و بازارها و پاساژهای سرپوشیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهرهای آبی زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود، افزود: با توجه به شرایط کرونایی استان تمامی محدودیت‌ها از جمله دورکاری کارمندان در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد با توجه به شرایط کرونایی و قرمز شدن بیشتر مناطق کشور و قرار گرفتن در پیک پنجم کرونا برای پیشگیری از انتشار ویروس از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir