ریزش یک میلیون تومانی سکه در بازار
ریزش یک میلیون تومانی سکه در بازار

✅ نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: آخرین قیمت معامله سکه در روز گذشته ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در این لحظه قیمت سکه ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. البته فعلا برای اعلام […]


نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: آخرین قیمت معامله سکه در روز گذشته ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در این لحظه قیمت سکه ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. البته فعلا برای اعلام قیمت نهایی زود است و احتمال […]

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران درباره آخرین قیمت سکه در بازار پس از اعلام سیاست‌های جدید بانک مرکزی درباره طلا و افزایش عرضه و افزایش ضرب سکه اظهار داشت: قیمت سکه تا این ساعت (ساعت انجام مصاحبه) نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده‌ است. آخرین قیمت معامله سکه در روز گذشته ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در این لحظه قیمت سکه ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. البته فعلا برای اعلام قیمت نهایی زود است و احتمال تغییر قیمت وجود دارد.

وی درباره اظهارات رییس کل بانک مرکزی درباره افزایش عرضه طلا در بازار تاکید کرد: افزایش عرضه طلا در بازار اثری ندارد چراکه انس جهانی تعیین کننده است و آن چیزی که در بازار اثر می‌گذارد عرضه سکه است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: در حال حاضر حباب سکه حدود ۷ میلیون تومان است و اگر عرضه سکه در بازار افزایش پیدا کند، حباب آن کاهش پیدا می‌یابد. به دلیل عدم عرضه مناسب سکه، شاهد افزایش حباب سکه هستیم و اختلاف قیمت واقعی سکه با قیمت فروش آن به ۷ میلیون تومان رسیده‌ است. اگر بانک مرکزی همانطور که رییس کل بانک مرکزی اعلام کرده توان ضرب ۲۰ هزار سکه در روز را دارد و افزایش عرضه سکه را افزایش دهد، به طور قطع در بازار و قیمت‌ها اثرگذار خواهد بود و حباب ۷ میلیون تومانی شکسته خواهد شد.

کشتی آرای درباره ضرب سکه‌های جدید بدون تاریخ گفت: در حال حاضر یکی از دلایل اختلاف قیمت‌ها در سکه به تاریخ ضرب آن بر می‌‌گردد. سکه با تاریخ سال ۸۶ تاریخ روز دارد و تاریخ‌های کمتر از سال ۸۶ با قیمت طلا محاسبه می‌کنند. وقتی سکه تاریخ نداشته باشد این اختلاف قیمت هم از بازار حذف می‌شود. 



انتهای پیام/




نرم افزار موبایل خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران

نرم افزار موبایل هشت صبح


نرم افزار موبایل هشت صبح

تلگرام خبر