روند صعودی کرونا در آذربایجان شرقی/ روزانه ۲۴ نفر فوت می‌کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
روند صعودی کرونا در آذربایجان شرقی/ روزانه ۲۴ نفر فوت می‌کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ علی اکبر طاهر اقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی افزود: به پیک قله پنجم کرونا در استان نرسیده‌ایم و پیش بینی می‌کنیم که هفته بعد شاهد پیک مبتلایان باشیم. وی ادامه داد: روند مبتلایان صعودی است و اگر روند واکسیناسیون تا پایان سال […]



علی اکبر طاهر اقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی افزود: به پیک قله پنجم کرونا در استان نرسیده‌ایم و پیش بینی می‌کنیم که هفته بعد شاهد پیک مبتلایان باشیم.

وی ادامه داد: روند مبتلایان صعودی است و اگر روند واکسیناسیون تا پایان سال به اتمام برسد از سال‌های آتی کنترل این بیماری خیلی آسان‌تر خواهد بود.

طاهر اقدم با تاکید بر اینکه روزانه ۲۴ و یا ۲۵ نفر بر اثر ابتلاء به کرونا فوت می‌کنند، گفت: در استان آذربایجان شرقی همه مسئولان و ادارات و سازمان‌ها پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اصلی ترین حامی ستاد ملی مقابله با کرونا هستند، افزود: با راهنمایی‌ها و هدایت‌های ایشان تلاش می‌کنیم تا روند ابتلای مردم به کرونا را کنترل کنیم.

طاهر اقدم ابراز داشت: تعداد فوتی‌ها در استان کاهش یافته ولی روند بستری‌ها همچنان افزایشی است و در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز هم اکنون هشت آی سی یو برای بیماران کرونایی فعال است.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir