رهگیری و انهدام موشک‌های متخاصم از سوی پدافند هوایی سوریه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
رهگیری و انهدام موشک‌های متخاصم از سوی پدافند هوایی سوریه – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد جمعه گزارش داد که پدافندهای هوایی این کشور موشک‌های متخاصم را بر فراز دمشق، پایتخت سوریه هدف قرار دادند. ناظران در شبکه‌های اجتماعی همچنین گزارش دادند که دقایقی پیش از آغاز شلیک پدافندهای هوایی سوریه صدای یک هواپیمای جت شنیده شده […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد جمعه گزارش داد که پدافندهای هوایی این کشور موشک‌های متخاصم را بر فراز دمشق، پایتخت سوریه هدف قرار دادند.

ناظران در شبکه‌های اجتماعی همچنین گزارش دادند که دقایقی پیش از آغاز شلیک پدافندهای هوایی سوریه صدای یک هواپیمای جت شنیده شده است و گمان می‌رود این موشک‌ها از یک هواپیمای اسرائیلی شلیک شده‌اند.

افزون بر این، تشدید درگیریها از جمله حمله‌های راکتی نیز در حوالی استان درعا گزارش شده است.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۱۱ با آغاز جنگ داخلی در سوریه پیوسته به مواضعی در داخل خاک این کشور حمله کرده است. دوشنبه گذشته نیز یک پژوهشگر مستقل با اشاره به پرواز مکرر هواپیمای جاسوسی و جدید نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر و همچنین پرواز پهپادها بر فراز لبنان و احضار ناگهانی خلبانان اسرائیلی خاطرنشان کرد که حمله رژیم صهیونیستی به سوریه در روزهای آتی «بسیار محتمل است».

همچنین در رسانه‌های اجتماعی گزارش‌هایی مبنی بر شنیده شدن صدای چند انفجار بزرگ در مرکز فلسطین اشغالی منتشر شده است که برخی گمانه‌ها حاکی از آن است که این صداهای انفجار مربوط به موشک‌های ضدهوایی سوریه است که هواپیمای اسرائیلی را رهگیری کرده است.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir