رتبه دوم آذربایجان‌شرقی در تلفات ناشی از گازگرفتگی/قطع انشعابات غیرمجاز گاز
رتبه دوم آذربایجان‌شرقی در تلفات ناشی از گازگرفتگی/قطع انشعابات غیرمجاز گاز

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان شرقی در زمینه تلفات جانی ناشی از گارگرفتگی دارای رتبه دوم در کشور است.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، نادر کمالی در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه علاقمند به افزایش مشترکان گاز و حذف […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان شرقی در زمینه تلفات جانی ناشی از گارگرفتگی دارای رتبه دوم در کشور است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، نادر کمالی در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه علاقمند به افزایش مشترکان گاز و حذف انشعابات غیرمجاز هستیم، اظهار کرد: به طور مثال طی روزهای اخیر ۵۲ مورد انشعاب غیرمجاز در الوار سفلی کشف شده است.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از وجود ۸۰۰ هزار مشترک گاز در تبریز خبر داد و گفت: باید مصرف گاز بهینه باشد و از محل منابع گازی درآمد داشته باشیم. می‌توانیم با صرفه‌جویی برای کشور درآمد کسب کنیم.
وی با بیان اینکه آمریکا، روسیه و چین و ایران، بیشترین مصرف گاز را در جهان دارند، خاطرنشان کرد: در زمینه مصرف گاز، بدمصرف هستیم و باید به سمت مصرف بهینه حرکت کرده و از این نعمت الهی بهره‌مند شویم.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی قطع گاز خانگی را خط قرمز این مجموعه دانست و افزود: در هر بخش خانگی و صنعتی، با یک درصد رعایت، ۳ درصد هزینه ها کاهش می‌یابد.