✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی شهر تبریز خبر داده و گفت: در بحث رتبه بندی تعداد تصادفات فوتی کشور، متاسفانه شهر اولین ها (تبریز) به عنوان چهارمین شهر بحرانی کشور از نظر تصادفات فوتی مطرح شد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی شهر تبریز خبر داده و گفت: در بحث رتبه بندی تعداد تصادفات فوتی کشور، متاسفانه شهر اولین ها (تبریز) به عنوان چهارمین شهر بحرانی کشور از نظر تصادفات فوتی مطرح شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سرهنگ فریدون قنبر زاده گفت: متاسفانه ۲۳ درصد از راننده های مقصر متوفی فاقد گواهینامه بوده که اکثراً به دلیل واژگونی خودرو، ناشی از عدم مهارت و سرعت غیر مجاز، و در اثر محبت بی جای والدین از طریق واگذاری خودرو به فرزندان فاقد گواهینامه ،جان خودرا از دست می دهند.
وی خاطر نشان کرد: پلیس نمی تواند فرد به فرد رانندگان و خودرو ها را کنترل نماید لذا خانواده ها از فرزندان خود مراقبت بیشتری داشته و از در اختیار قرار دادن خودرو به افراد فاقد گواهینامه که معمولاً فرزندان خود می باشندخودداری نمایند.
قنبرزاده تصریح کرد: والدین با محبت و لطف بی جا به فرزندان خود، خودرو را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه گزارده و صدمات جبران ناپذیری را برپیکره خانواده خود و دیگران وارد می نمایند.
وی درخاتمه از مردم خواست: رانندگی در عین لذت بخش بودن در صورتی که فاقد مهارت باشد، می تواند لذت رانندگی را به کام راننده و سایر کاربران راه تلخ نماید. فلذا خواهشمندیم خانواده ها خودرو خود را در اختیار رانندگان فاقد گواهینامه نگذارند.