رئیس جمهور در ششمین سفر استانی
رئیس جمهور در ششمین سفر استانی

✅ به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران، رئیس جمهور،کرانه‌های شمالی خلیج فارس و بوشهر را برای ششمین سفر استانی خود انتخاب کرد. استان بوشهر با مساحتی حدود ۲۷ هزار و ۶۵۳ کیلومتر مربع، از شمال به استان خوزستان و بخشی از استان کهگیلویه و بویر احمد، از شرق به استان فارس، و از جنوب شرقی […]



به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران،

رئیس جمهور،کرانه‌های شمالی خلیج فارس و بوشهر را برای ششمین سفر استانی خود انتخاب کرد.

استان بوشهر با مساحتی حدود ۲۷ هزار و ۶۵۳ کیلومتر مربع، از شمال به استان خوزستان و بخشی از استان کهگیلویه و بویر احمد، از شرق به استان فارس، و از جنوب شرقی به بخشی از استان هرمزگان و از جنوب و غرب به آب‌های خلیج فارس محدود است.

شبه جزیره بوشهر در کرانه شمالی آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و یکی از مهم‌ترین مناطق باستانی خلیج فارس است.
وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت، اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون اجرایی رئیس جمهور و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و رئیس دفتر رئیس جمهوری سید ابراهیم رئیسی را در سفر یکروزه به بوشهر همراهی می‌کنند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله شهید محلاتی، نخلستان‌های اهرم و موزه شهید رئیس علی دلواری از جمله برنامه‌هایی است که رئیس جمهور پس از ورود به بوشهر انجام داده است.