رئیسی:هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
رئیسی:هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بعد از تشکیل دولت سیزدهم با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه عصر امروز (شنبه ۶ شهریور) برگزار شد. براساس این گزارش، سران قوای سه‌گانه کشور، پس از […]



به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بعد از تشکیل دولت سیزدهم با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه عصر امروز (شنبه ۶ شهریور) برگزار شد.

براساس این گزارش، سران قوای سه‌گانه کشور، پس از برگزاری جلسه، در گفتوگویی تلویزیونی، جزئیاتی از جلسه سران قوا را مطرح کردند.

رئیسی: مشکلات کرونا نیازمنذ همکاری همه نهادهای کشور است

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پس از نخستین جلسه سران قوا در دولت سیزدهم، گفت: امروز در کشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها و به کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است. (اینجا بخوانید)

قالیباف: جلسات سران قوا معطوف به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از این جلسه،گفت: دغدغه ما جز دغدغه مردم چیزی نیست و جلسات سران قوا نیز معطوف به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است تا هم معضلات را کاهش دهیم و هم کارها را به پیش ببریم. (اینجا بخوانید)

اژه‌ای: جلسات سران قوا دید و بازدید نیست

همچنین، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس دستگاه قضا نیز پس از نخستین جلسه سران قوا در دولت سیزدهم، از کار جهادی و فشرده مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی و رأی اعتماد به آنان تشکر کرد و گفت: امروز ضرورت دارد که برای رفع هرچه سریع‌تر مشکلات و گرفتاری‌های مردم، یک نوع هم‌افزایی کامل داشته باشیم و پیش از این هم با یکدیگر نشست داشته‌ایم، اما امروز این نشست‌ها معنا و مفهوم دیگری دارد و باید خروجی دیگری داشته باشد.

وی همچنین بر لزوم استمرار این جلسات تأکید کرد و افزود: این جلسات برای دید و بازدید نیست و جلسات کاری است و استمرار خواهد یافت و امیدواریم که خداوند هم عنایت کند و به این نگاه وحدت‌آفرین برکت بدهد و مردم نیز شیرینی و حلاوت این وحدت، همبستگی و تلاش را در آینده نزدیک مشاهده کنند.

رئیس قوه‌قضائیه تصریح کرد: در اولین روز کاری و در روز شنبه این جلسه تشکیل شد و آنچه را در ذهن داشتم و امیدوار بودم، تداعی آن را دیدم و احساس کردم برخی موضوعاتی که به آنها پرداخته شد، موضوعات اساسی این مقطع زمانی است.

حجت‌الاسلام اژه‌ای خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که در تشخیص اولویت‌ها و هم‌افزایی و در جلوگیری از موازی‌کاری و نیز در انجام کارهایی که سریع‌تر برای مردم امیدآفرینی می‌کند، مسائل را در جلسات سران قوا دنبال کنیم.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir