دکتر محمد عباس‌زاده، کاندیدای مجلس:
دکتر محمد عباس‌زاده، کاندیدای مجلس:

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: محمد عباس‌زاده، کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان فعلی مجلس باید برنامه ها و عملکرد خود در مورد جوانان و آینده انها را گزارش کنند. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، این استاد دانشگاه تبریز تصریح کرد: باید نمایندگان مجلس پاسخ دهند که برای […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: محمد عباس‌زاده، کاندیدای دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان فعلی مجلس باید برنامه ها و عملکرد خود در مورد جوانان و آینده انها را گزارش کنند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، این استاد دانشگاه تبریز تصریح کرد: باید نمایندگان مجلس پاسخ دهند که برای جوانان دانشجو چه کار کرده‌اند؟ برای پیشرفت و تامین شغل و آینده آنها چه برنامه ها و لوایحی تصویب کرده اند. وی افزود: برخی از نمایندگان مجلس انگار از همان ابتدا در مجلس زاییده شده‌اند و آنجا را ملک پدری خود ساخته اند.
وی با بیان اینکه دانشجویان ما باید در کشور خود به کارگرفته شوند، گفت: آیا ما برای جوامع غربی نیرو تربیت می‌کنیم، حیف نیست خروجی دانشگاه‌های ما نیروی استخدامی در جوامع غربی باشد؟ چرا خود ما از جوانانمان حمایت نکنیم.
وی افزود: ظرفیت استان و شهرما خیلی بالاتر از آن است که نتوانیم نخبگانمان را از مهاجرت منصرف کنیم، دانشجویان نقش اساسی در انتخابات دارند آن‌ها باید با انتخاب عاقلانه‌ی خود جامعه را در مسیر توسعه حرکت دهند.
این استاد جامعه شناسی افزود: من به دنبال سیاه‌کاری نمایندگان قبلی نیستم، بیشتر کمبودها و عناوین را از دیدگاه جامعه شناسی بررسی می‌کنم، هرکجا که ردپای انسانی باشد جامعه شناسان تخصص ورود دارند.
وی افزود: از نظر من چند واژه در بحث انتخاب مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است که اولین آن‌ها همگرایی بین مجلس، دومین واژه جهاد علمی و سومین مجلس انقلابی است.
وی بیان کرد: منظور ما از انقلاب در اینجا یعنی شرایط کاملا زیرورو شود یعنی اگر در جامعه ناراحتی است جایش را به شادی دهد و تمامی نزاع‌ها به صلح تبدیل شوند و ما باید حافظ دین، وطن و ناموس خود بوده و آن‌ها پایدارتر کنیم.
عباس زاده خاطرنشان کرد: همگرایی در هر جامعه‌ای عامل توسعه است که گاهی از آن استفاده‌ی ابزاری می‌شود، سرپوش گذاشتن روی کمبودها به جای ارائه‌ی طرح‌های جدید برای حل چالش‌های جامعه از نمونه‌های همین استفاده‌ی ابزاری است.
وی عنوان کرد: جهاد علمی یعنی نگذاریم مهاجرت به ذهن جوان انقلابی خطور کند، ما می‌توانیم با بهره‌گیری از نخبگان جوان متخصص در هر حوزه‌ای کمر افزایش هنگفتی دلار را که کیفیت زندگی ما را در تمام محورها تحت تاثیر قرار داده است، بشکنیم.