دعوت «کی‌روش» از بازیکن امید تراکتور به اردوی تیم ملی
دعوت «کی‌روش» از بازیکن امید تراکتور به اردوی تیم ملی

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: کی روش، سربی تیم ملی فوتبال از ۱۱ بازیکن جوان کشور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. نام مهدی هاشم‌نژاد بازیکن امید و جوان تیم تراکتور نیز در این لیست دیده می شود. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمد قربانی (سپاهان)، امیرعلی صادقی (استقلال)، […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: کی روش، سربی تیم ملی فوتبال از ۱۱ بازیکن جوان کشور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. نام مهدی هاشم‌نژاد بازیکن امید و جوان تیم تراکتور نیز در این لیست دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، محمد قربانی (سپاهان)، امیرعلی صادقی (استقلال)، محمدحسین اسلامی (ذوب‌آهن)، محمدامین حزباوی (فولاد)،  سامان تورانیان (مس کرمان)، آریا برزگر (نفت مسجدسلیمان)، سینا عبداللهی (نفت مسجدسلیمان)، احمد شریعت‌زاده (صنعت نفت آبادان)، محمدمهدی احمدی (پرسپولیس)، علیرضا باویه (فولاد) و مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور)

این بازیکنان ظرف ۴۸ ساعت آینده به کمپ تیم‌های ملی رفته و در اردو کنار دیگر بازیکنان دعوت شده قرار می‌گیرند.
اردویی که بیشتر به منظور کسب تجربه برای بازیکنان و البته تکمیل اردو بزرگسالان برای انجام درست تمرینات در نظر گرفته است.

مهدی هاشم‌نژاد، وینگر ۲۰ ساله تیم‌ملی امید و باشگاه نفت مسجد سلیمان این فصل با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.
هاشم‌نژاد که متولد شهر رحیم‌آباد رودسر است، فصل گذشته عملکرد خوبی با پیراهن نفت مسجد سلیمان داشت و یکی از پدیده‌های لیگ بیست و یکم به شمار می‌رود.
این بازیکن سرعتی و تکنیکی علی‌رغم سن و سال کم، ۷۰ بازی رسمی برای تیم‌های ملوان و نفت انجام داده و شش گل و یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است.