✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری سارق حرفه‌ای خانه باغ‌های این شهرستان با اعتراف به ۱۰فقره سرقت خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، رمضان اللهوردیان اظهار کرد: طی چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت از باغ و خانه باغ‌ها در سطح شهرستان […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری سارق حرفه‌ای خانه باغ‌های این شهرستان با اعتراف به ۱۰فقره سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، رمضان اللهوردیان اظهار کرد: طی چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هایی از چند مورد سرقت از باغ و خانه باغ‌ها در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی بیان داشت: با اتمام تحقیقات مقدماتی و تخصصی مأموران کلانتری ۲۸ قراملک سرانجام سارق مورد نظر که از مجرمان ‌حرفه‌ای و سابقه‌دار بود شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی تبریز خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده سارق مذکور به ده فقره سرقت از خانه باغ های شهرستان تبریز اعتراف کرد.
اللهوردیان با تاکید بر استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقی که از پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران سرقت می‌کرد خبر داد.
رمضان اللهوردیان در تشریح این خبر بیان داشت در پی وقوع چند فقره سرقت از داخل پارکینگ منازل در شهرک نصر مرزداران شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری ۲۶ با غمیشه قرار گرفت.
وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری۲۶ با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت سارق شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارق را به همراه مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه دستگیر کردند .
اللهوردیان در ادامه با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد، گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن قرار به بزه انتسابی به ۱۳ سرقت دیگر از اماکن خصوصی و فروش اموال سرقتی به یک مالخر دیگر هم دست خود اعتراف کرد و سارق به همراه مالخر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس به شهروندان توصیه کرد با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از جرائم به ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.