درس عبرت جدیدی به اشغالگران اماراتی خواهیم داد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
درس عبرت جدیدی به اشغالگران اماراتی خواهیم داد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «احمد الرهوی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تأکید کرد: جزیره «میون» تأثیر مهمی بر تنگه راهبردی باب المندب دارد اما اماراتی‌ها وارد آنجا شده‌اند. بر اساس این گزارش، عضو شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: جزیره میون ازجمله جزایری است که از موقعیت جغرافیایی […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «احمد الرهوی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی تأکید کرد: جزیره «میون» تأثیر مهمی بر تنگه راهبردی باب المندب دارد اما اماراتی‌ها وارد آنجا شده‌اند.

بر اساس این گزارش، عضو شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت: جزیره میون ازجمله جزایری است که از موقعیت جغرافیایی استراتژیک برخوردار است. به همین دلیل کشورهایی نظیر امارات چشم طمع به آن دوخته‌اند.

الرهوی یادآور شد: اماراتی‌ها باید بدانند که اگر به تجاوزگری‌های خود در جزیره میون ادامه دهند، درس عبرت جدیدی به آنها خواهیم داد. ما این تهدید خود را در عمل نیز نشان خواهیم داد و اشغالگران را پشیمان خواهیم کرد.

گفتنی است، شواهد و قرائن حکایت از آن دارند که جزیره میون به محلی برای تحرکات امارات تبدیل شده است. اماراتی‌ها یک پایگاه نظامی هوایی در این جزیره ایجاد و پای صهیونیست‌ها را نیز به آنجا باز کرده‌اند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir