خرید لوازم جانبی موبایل از ای ­جی کالا
خرید لوازم جانبی موبایل از ای ­جی کالا

✅ زندگی ما تا حد زیادی به استفاده از گوشی و کامپیوتر گره خورده است و این امر چه در محیط خانه و چه محیط کاری قابل مشاهده و اثبات است. این نوع از دستگاه‌های الکترونیکی نیاز به قطعات اصلی و جانبی دارند و زمانی که یکی از این قطعات دچار مشکل شود به لزوم […]


زندگی ما تا حد زیادی به استفاده از گوشی و کامپیوتر گره خورده است و این امر چه در محیط خانه و چه محیط کاری قابل مشاهده و اثبات است. این نوع از دستگاه‌های الکترونیکی نیاز به قطعات اصلی و جانبی دارند و زمانی که یکی از این قطعات دچار مشکل شود به لزوم هر چه بیشتر آنها پی می­‌بریم. مانند کابل شارژ که علاوه بر تأمین انرژی گوشی، وظیفه انتقال داده‌­ها را دارد از این‌­رو می­‌توان گفت یکی از لوازم جانبی و ضروری، گوشی­‌های هوشمند می­‌باشد. این لوازم دارای یک عمر مفید هستند که بعد از آن نیاز به تعویض پیدا می­‌کنند. برای خرید نیاز به یک مرجع شناخته شده و قابل اطمینان مانند ای­ جی کالا داریم که بتوانیم محصولات خود را به صورت اصل خریداری کنیم زیرا کابل­‌های غیراصل از لحاظ ظاهری، شبیه به نوع اورجینال بوده که برای اکثریت کاربران مشخص نمی‌­باشد و استفاده از آنها موجب آسیب­‌دیدگی باتری و در نتیجه وارد شدن خسارت به گوشی یا دیگر دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا برخی از محصولاتی را که می‌­توانید از ای­ جی کالا بخرید را معرفی کنیم.

 

Agkalait.ir

اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را داشته باشید یکی از روش‌هایی که برای خرید انتخاب می­‌کنید جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی است که لازمه آن شناخت یک سایت معتبر با تنوع بالا در محصولات می‌­باشد. فروشگاه ای­ جی کالا به آدرس اینترنتی Agkalait.ir از جمله فروشگاه‌هایی است که این دسته از محصولات را بصورت اصل و با ضمانت اصل بودن کالا، محصولات خود را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار می­‌دهد. فروشگاه اینترنتی ای­ جی کالا دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مهلت تست ۷ روزه برای آن دست از کالاهایی که نیاز به تست دارند می­‌باشد. کاربری راحت سایت، دسته ­بندی مناسب کالاها، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۶ ماه گارانتی از دیگر مزیت­‌های این فروشگاه می‌­باشد.

 کابل میکرو یواس­بی­ایکس­او مدل nb41

در بازار مدل‌های مختلفی از کابل USB در برندهای مختلف در بازار موجود می‌­باشد مانند کابل USB نوع A،B،C،Mini و Micro که دارای اشکال مختلفی هستند. USB میکرو از جمله کاربردی­‌ترین کانکتورها (اتصال­‌دهنده) لوازم دارای این قابلیت مانند گوشی، تبلت و… می‌­باشد که در مارک­‌های مختلف در بازار عرضه می‌­شود و زمانی که شما در صفحات اینترنتی کلمه میکرو یو اس ­بی را جستجو می­‌کنید انواع مختلفی به شما پیشنهاد می­‌شود. یکی از محصولاتی که در لیست محصولات ای­ جی کالا موجود است کابل میکرو یو اس­ بی­ ایکس ­او مدل nb41 با قابلیت شارژ همه گوشی­‌های هوشمند می‌­باشد. طول این کابل یک متر، دارای قابلیت شارژ سریع، با شدت جریان و ولتاژ ۵V-2.1A و قابلیت انتقال سریع داده‌­ها و اطلاعات به دستگاه‌های دارای پورت USB و رنگ‌بندی مشکی است.

هندزفری ریلمیe17

هندزفری از جمله لوازم جانبی و پرطرفدار گوشی­‌های همراه می‌­باشد که دارای برند و مدل‌های مختلف از جمله هندزفری ریلمیe17 است. این وسیله سبک، کوچک و قابل حمل ساخت کشور چین بوده که در سال ۲۰۱۸ نام این برند برای اولین بار به گوش خریداران رسید. برند ریلمی یک مجموعه جدا شده از کمپانی بزرگ BBk است که تاکنون توانسته آینده روشنی را برای خود رقم زند و علاوه بر هندزفری محصولات باکیفیت دیگری را نیز تولید و بدست مصرف­‌کنندگان می­‌رساند. این نوع هندزفری مانند دیگر محصولات مشابه برای گوش دادن موسیقی یا مکالمه بکار می‌­رود و دارای رنگ‌بندی خاکستری باکیفیت بالا و طول ۱.۳ متر می‌­باشد که در سایت ای­ جی کالا بصورت اورجینال عرضه می­‌گردد. هندزفری‌­هایی که توسط کمپانی­‌های معتبر طراحی می­‌شوند با آناتومی گوش متناسب بوده و دارای اندازه طبیعی در دو قسمت کابل که روی گوش می­‌گذاریم می‌­باشد.

 کابل تایپ ­سی سلبریت مدل cb-09t

آیا تاکنون از کابل تایپ ­سی سلبریت مدل cb-09t استفاده کرده‌­اید و با کاربرد آن آشنا هستید؟ باید گفت این کابل دارای ۲ قابلیت می­‌باشد؛ یکی این که از این وسیله می‌­توانید برای شارژ کردن گوشی‌­های هوشمند، تبلت، موزیک پلیر، دوربین و دیگر دستگاه‌­ها استفاده کنید؛ در واقع با تهیه این نوع کابل نیازی به کابل­‌های متفاوت برای شارژ کردن دستگاه‌­های خود ندارید. استفاده دیگری که از این وسیله می­‌توانید داشته باشید انتقال سریع فایل­‌ها به دیگر دستگاه‌ها می‌­باشد قابلیت شارژ سریع از دیگر مزیت­‌های این کابل می‌­باشد. اگر قصد خرید دارید می­‌توانید با قیمت مناسب از سایت ای­ جی کالا آن را تهیه کنید. به دلیل اهمیت و کاربردی که این نوع کابل دارد توصیه می­‌شود تنها از جاهای معتبر خرید کنید زیرا محصولات اصل دارای شدت جریان و ولتاژ استاندارد و متناسب با دستگاه هستند و در صورت استفاده از کابل تقلبی عوارض پرهزینه‌­ای به دستگاه­تان وارد می­‌گردد.