حملات صهیونیست‌ها به «غزه» نشان‌دهنده سرگردانی آن‌ها است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
حملات صهیونیست‌ها به «غزه» نشان‌دهنده سرگردانی آن‌ها است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به حملات اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوارغزه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد. بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزگری‌های خود علیه […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به حملات اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوارغزه واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزگری‌های خود علیه غزه ادامه می‌دهد اما این‌بار زمین‌های خالی در این منطقه را هدف قرار داد.

اسماعیل رضوان در ادامه اظهارات خود یادآور شد: حملات رژیم صهیونیستی به زمین‌های خالی در نوارغزه نشان دهنده سرگردانی مقامات و فرماندهان این رژیم است. این حملات همچنین نشان‌دهنده شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت و پایداری ملت یمن است.

جنگنده‌‎های رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه مناطقی در شمال، جنوب و غرب نوارغزه را آماج حملات گسترده و بی وقفه خود قرار دادند. جنبش حماس اعلام کرد یک فروند پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی را در آسمان منطقه «خانیونس» ساقط کرده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این حملات را در واکنش به پرتاب بالن‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین انجام داده است. جنگنده‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه نیز مناطق مختلف غزه را آماج حملات گسترده خود قرار داده بودند.

این درحالی است که روز گذشته دیده بان حقوق بشر سازمان ملل متحد بیانیه‌ای را در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در نوارغزه در جریان جنگ اخیر، صادر کرد. دیده بان حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرده است: حملات هوایی اسرائیل به ۴ ساختمان مسکونی در غزه طی جنگ اخیر نقض قوانین جنگی بوده است و جزو جنایات جنگی تلقی می‌شود.

سازمان مذکور در ادامه بیانیه خود آورده است: حملات اسرائیل به ساختمان‌های مسکونی مذکور موجب شد تا ده‌ها خانواده آواره شوند. البته مقامات اسرائیل معتقدند که گروه‌های مسلح فلسطینی از ساختمان‌های مسکونی برای هدف قرار دادن اهداف نظامی استفاده می‌کردند اما هیچ سندی برای اثبات ادعای خود ارائه نکردند.

در همین ارتباط، «ریچارد ویر» از مقامات دیده بان حقوق بشر سازمان ملل تأکید کرد: حملات اسرائیل به ۴ ساختمان مسکونی در غزه در جریان جنگ اخیر در این منطقه غیرقانونی بود و آوارگی شمار زیادی از فلسطینیان را به دنبال داشت.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir