حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد
حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

✅ آقاتهرانی در تذکر شفاهی: حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حجاب و عفاف توجه بیشتری شود و کم کاری و سهل انگاری در این زمینه اشتباه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه علنی امروز […]


آقاتهرانی در تذکر شفاهی: حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حجاب و عفاف توجه بیشتری شود و کم کاری و سهل انگاری در این زمینه اشتباه است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن) مجلس […]

آقاتهرانی در تذکر شفاهی:

حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حجاب و عفاف توجه بیشتری شود و کم کاری و سهل انگاری در این زمینه اشتباه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری امین ارسباران، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: یک نشریه آمریکایی گفته است بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که نقشه راه را می‌شناسد و مردم به او اعتماد آمیخته به اعتقاد دارند و بر این رهبری و ملت تبریک می گویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدعیان آزادی حق توهین به قرآن را ندارند و یکی از پیام‌های اغتشاشات گذشته، ضعف فرهنگی بود و توقع بود که دولت نسبت به آن بهتر برخورد کند. البته اقتصاد اولویت زمانی دارد اما فرهنگ نسبت به اقتصاد اولویت منطقی دارد و پایه اقتصاد ما اگر بخواهد رشد کند، باید فرهنگ رشد کند اما متأسفانه با وضعیتی که ما داریم نمی‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۵ الی ۷ بند در ابلاغیه‌های بالادستی از سوی رهبری در خصوص فرهنگ است، گفت: در شرایطی که ۴۳ درصد رشد به بودجه داده شده، این رشد در حوزه فرهنگ ۶ درصد است. فرهنگیان از مجلس توقع دارند که مجلس این کمبود بودجه را جبران کند و در این زمینه از اعضای کمیسیون تلفیق می‌خواهم که نسبت به فرهنگ نگاهی جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: حجاب و عفاف واجب اسلامی است و باید توجه بیشتری شود؛ کم کاری و سهل‌انگاری در این زمینه اشتباه است.

حجاب و عفاف باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد