جلسه کمسیون ایمنی و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر با موضوع بررسی طرح تداخل زیرگذر بزرگراه اهر _ مشیکن شهر با بزرگراه اهر _تبریز
جلسه کمسیون ایمنی و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر با موضوع بررسی طرح تداخل زیرگذر بزرگراه اهر _ مشیکن شهر با بزرگراه اهر _تبریز
فرماندار اهر به همراه رئیس اداره نظارت بر راه های استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان از پروژه های مدنظر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران ،جلسه کمسیون ایمنی و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اهر با موضوع بررسی طرح تداخل زیرگذر بزرگراه اهر _ مشیکن شهر با بزرگراه اهر _تبریز و حل مشکل ورودی شهرک صنعتی باحضور  رسول خدابخش  فرماندار، رئیس اداره نظارت بر راه های استان آذربایجان شرقی و مشاوران طرح و مسئولین ادارات مربوطه در فرمانداری اهر برگزار شد.

در این جلسه فرماندار اهر خواستار تسریع در رفع مشکلات و نواقصات مطرح شده در خصوص جاده اهر تبریز شد.
همچنین وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه در خصوص ثبت جهانی مجموعه تاریخی بقعه شیخ شهاب الدین  و ثبت جهانی شهر اهر  به عنوان (اهر شهر جهانی ورنی) صورت گرفته،  المانی با همین مضامین  به عنوان ورودی اصلی شهر  طراحی و در ورودی شهر اهر از سمت تبریز نصب خواهد شد.

در ادامه فرماندار اهر به همراه رئیس اداره نظارت بر راه های استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان از پروژه های مدنظر بازدید کردند.

 

  • نویسنده : پرویز گلی زاده
  • منبع خبر : پایگاه خبری امین ارسباران