توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان
توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار – پایگاه خبری خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، امروز دوشنبه (۲۵ دی‌ماه) در دیدار و مذاکره مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با سوبرامانیام جایشنکار، وزیر امور خارجه هند ضمن مذاکره در خصوص اقدامات گذشته برای تجهیز بندر چابهار، در خصوص توسعه این بندر توافق نهایی صورت گرفت. وزیر راه و شهرسازی در […]


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، امروز دوشنبه (۲۵ دی‌ماه) در دیدار و مذاکره مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با سوبرامانیام جایشنکار، وزیر امور خارجه هند ضمن مذاکره در خصوص اقدامات گذشته برای تجهیز بندر چابهار، در خصوص توسعه این بندر توافق نهایی صورت گرفت. وزیر راه و شهرسازی در این دیدار با پیشنهاد تشکیل کمیته […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، امروز دوشنبه (۲۵ دی‌ماه) در دیدار و مذاکره مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با سوبرامانیام جایشنکار، وزیر امور خارجه هند ضمن مذاکره در خصوص اقدامات گذشته برای تجهیز بندر چابهار، در خصوص توسعه این بندر توافق نهایی صورت گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در این دیدار با پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک حمل و نقل برای گسترش همکاری‌ها بین دو طرف بیان داشت: تشکیل این کمیته کاری موجب فعال شدن ظرفیت‌های ترانزیت و استفاده از کریدور شمال-جنوب خواهد شد.
در این دیدار سوبرامانیام جایشنکار، وزیر امور خارجه هند بر آمادگی این کشور برای سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه‌های حمل ون قل و ترانزیت در ایران تأکید کرد و از مهرداد بذرپاش برای سفر به هند دعوت کرد.