تلاش برای بهبود کامل وضعیت زمین های گلف آذربایجان شرقی
تلاش برای بهبود کامل وضعیت زمین های گلف آذربایجان شرقی

✅ به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران از تبریز، امیر کوین در نشست خبری خود اظهار کرد: متاسفانه ورزش گلف آنچنان که باید در سطح جامعه شناخته نشده است. وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: به جهت توسعه رشته ورزشی گلف شناسایی ورزشکارانی که سالیان گذشته برای استان و کشور مقام های خوبی کسب […]



به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران از تبریز، امیر کوین در نشست خبری خود اظهار کرد: متاسفانه ورزش گلف آنچنان که باید در سطح جامعه شناخته نشده است.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: به جهت توسعه رشته ورزشی گلف شناسایی ورزشکارانی که سالیان گذشته برای استان و کشور مقام های خوبی کسب کرده بودند در اولویت هیات قرار گرفته در همین راستا سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای اولین بار تیم هندی کپ استان در مسابقات کشوری مقام اول تیمی را به خود اختصاص داد.

کوین گفت: نقشه برداری زمین خاکی گلف در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده و ماه های آینده این زمین به هیات گلف واگذار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: در ۱۴ شهرستان استان رشته ورزشی گلف راه اندازی شده است و در چهار شهر مرند، عجب شیر، بناب و مراغه با همکاری شورا و شهرداری این شهرها اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی بیان کرد: در بحث استعدادیابی با وجود تمام محدودیت های مالی که در هیات های ورزشی وجود دارد از ورزشکاران رشته گلف حمایت می کنیم.

وی افزود: تمرینات دانشجویان هر هفته برگزار می شود و اخیرا طی تفاهم نامه هیات گلف استان با دانشگاه سراسری تبریز سالانه ۲۳ هزار دانشجو با این رشته ورزشی آشنا خواهند شد.

رییس هیات گلف استان آذربایجان شرقی ادامه داد: روزی که مسئولیت هیات گلف استان را تحویل گرفتیم تنها ۳۸ نفر از این هیات بیمه شده بود امروز این عدد به ۳۲۱ نفر رسیده و از خدمات پزشکی و درمانی بهره‌مند هستند.

کوین در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: تایم اختصاصی و آموزش برای خبرنگاران برای تشکیل تیم و اعزام به مسابقات کشوری از جمله اقدامات هیات گلف استان برای فعالین رسانه ای است.

۴۶