تعطیلی کارخانه تولید خودرو در تبریز!
تعطیلی کارخانه تولید خودرو در تبریز!

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف پرونده واحد تولیدی صنعت خودرو در تبریز گفت: با توجه به ظرفیت بالای صنعتی این واحد تولیدی به صورت جدی پیگیر احیای این شرکت خودروساز هستیم.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، صابر […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت تعیین تکلیف پرونده واحد تولیدی صنعت خودرو در تبریز گفت: با توجه به ظرفیت بالای صنعتی این واحد تولیدی به صورت جدی پیگیر احیای این شرکت خودروساز هستیم.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، صابر پرنیان به آخرین وضعیت پرونده قضایی شرکت صنعت خودرو اشاره کرد و اظهار کرد: این کارخانه متاسفانه به دلیل این که نتوانسته به تعهدات خود عمل کند از سراسر کشور شاکیانی دارد که منجربه تعطیلی این واحد صنعتی شده است.
وی افزود: از طریق دادگستری کل استان و همچنین دادگستری تهران پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم به زودی وضعیت این کارخانه تعیین تکلیف شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ماشین آلات موجود و ظرفیت بالای صنعتی، امکان تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار خودرو در این کارخانه وجود دارد.
پرنیان ادامه داد: فعالیت این واحد صنعتی علاوه بر این که می تواند به تنظیم بازار خودرو کمک کند موجب ایجاد اشتغال و تحرک قابل توجه در صنعت قطعه سازی استان خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: امیدواریم با حمایت دستگاه قضایی و ورود وزارت صمت شاهد احیای این واحد صنعتی باشیم تا مردم از مواهب فعالیت این واحد بزرگ صنعتی در استان بهره مند شوند.