تظاهرات «خشم شبانه» تا زمان لغو محاصره غزه ادامه خواهد یافت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تظاهرات «خشم شبانه» تا زمان لغو محاصره غزه ادامه خواهد یافت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه تظاهرات خشم شبانه فلسطینیان واکنش نشان داد. بر اساس این گزارش، اسماعیل رضوان تصریح کرد: تظاهرات خشم شبانه تا زمان لغو محاصره غزه ادامه پیدا خواهد کرد. وی همچنین اقدام صهیونیست‌ها در به […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه تظاهرات خشم شبانه فلسطینیان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل رضوان تصریح کرد: تظاهرات خشم شبانه تا زمان لغو محاصره غزه ادامه پیدا خواهد کرد. وی همچنین اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن جوان فلسطینی ۲۶ ساله به نام «احمد مصطفی صالح» در ششمین شب تظاهرات خشم در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

نظامیان صهیونیست شب گذشته به سمت جوانان فلسطینی که در اعتراض به محاصره غزه در نوار مرزی این منطقه دست به تظاهرات زده بودند، تیراندازی کردند که طی آن یک نفر به شهادت رسیده و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نیز دیگر مقامات و شخصیت‌های گروه‌های مقاومت اسلامی در فلسطین تأکید کرده بودند که اعتراضات شبانه فلسطینیان در نوار مرزی غزه تا زمان دست کشیدن صهیونیست‌ها از اقدامات خصمانه خود متوقف نخواهد شد.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir