تراکتور از پیکان سبقت گرفت: پیروزی شیرین سرخ جامگان در زیر باران
تراکتور از پیکان سبقت گرفت: پیروزی شیرین سرخ جامگان در زیر باران

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: دیدار دو تیم تراکتور و پیکان در چارچوب بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با برتری تراکتور به پایان رسید.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال،دو تیم تراکتور و پیکان در ورزشگاه یادگار امام(ره) […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: دیدار دو تیم تراکتور و پیکان در چارچوب بازی های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با برتری تراکتور به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال،دو تیم تراکتور و پیکان در ورزشگاه یادگار امام(ره) از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.
محمد قنبری در دقیقه ۱۶ با پاس گل ابوالفضل رزاق پور موفق شد دروازه پیکان را باز کند و همین تک گل قنبری باعث شد تا تراکتور مقابل پیکان به برتری دست یابد.
تراکتور با این پیروزی ۴۶ امتیازی شد و تا اتمام دیدار گل‌گهر مقابل هوادار به رتبه چهارم صعود کرد. پیکان نیز با متحمل شدن دهمین باخت فصل خود با همان ۲۷ امتیاز، در رده یازدهم باقی ماند.
داور: روح الله شریفی
کمک داور: محمدرضا مدیرروستا – مرتضی یوسف شهریاری – عبدالحسین باستان
کارت زرد:-
کارت قرمز:-
گل: محمد قنبری (۱۶) برای تراکتور

* حدود ۳۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند اما انتظار می‌رفت با توجه به برگزاری این دیدار در تعطیلات عیدسعید فطر تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرد.
*هواداران تیم تراکتور به شدت در طول بازی ریکاردوآلوز و خمز را تشویق کردند.

خمز: شانس آوردیم که بازی مساوی نشد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور، گفت: در دیدار مقابل پیکان خیلی شانس آوردیم که بازی مساوی نشد.
پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور در پایان این دیدار، اظهار داشت: خیلی شانسی آوردیم که بازی مساوی نشد. نیمه اول بازی خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و حداقل چهار بر صفر باید می‌رفتیم داخل رختکن و با اینکه چنین موقعیت‌هایی ایجاد کردیم نباید یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم.
وی افزود: راه گل زنی مثل راه‌های دیگر است. ما همه جوره موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم. سانتر کردیم، موقعیت به عقب داشتیم و موقعیت‌های مختلفی داشتیم. مخصوصاً در نیمه اول باد به نفع ما بود، طبیعی بود که شوت بزنیم چون با کمک باد سرعت توپ بیشتر می‌شد.
خمز گفت: تیم ایده‌آل من بازی بود که نیمه اول داشتیم و باید موقعیت‌های را به گل تبدی کنیم، اما نیمه دوم به خاطر بارش باران و وزش باد نتوانستیم خوب باشیم

هفته بیست و هفتم لیگ برتر| تراکتور با یک گل از روی پیکان عبور کرد