تخلیه کشتی ۷۰ هزار تنی کالاهای اساسی در بندر شهیدرجایی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تخلیه کشتی ۷۰ هزار تنی کالاهای اساسی در بندر شهیدرجایی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی در دستوری فوری و ویژه به مدیران کل گمرکات، بنادر و غلّه به منظور تخلیه خارج از نوبت و بارگیری شبانه روزی کالاهای اساسی اظهارداشت: اولویت ترخیص، تخلیه و حمل با کالاهای اساسی و ارسال آن به مناطق مختلف کشور است. وی با بیان اینکه افزود: درحال حاضر […]



به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی در دستوری فوری و ویژه به مدیران کل گمرکات، بنادر و غلّه به منظور تخلیه خارج از نوبت و بارگیری شبانه روزی کالاهای اساسی اظهارداشت: اولویت ترخیص، تخلیه و حمل با کالاهای اساسی و ارسال آن به مناطق مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه افزود: درحال حاضر کار ترخیص، تخلیه و خروج کالاهای اساسی وارداتی از بندر شهید رجایی به مرکز ذخیره سازی کالاهای اساسی شامل گندم، شکر، روغن و برنج در حال انجام است.

استاندار هرمزگان گفت: همزمان با تخلیه، باید حرکت یکسره محموله‌های وارداتی کالاهای اساسی با استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی و جاده‌ای به انبارها و سیلوهای ذخیره سازی کالا به استان‌های تعیین شده در سراسر کشور ارسال شود.

همتی با تاکید براینکه هیچ کالای اساسی نباید در انبارهای استان بماند، بیان کرد: مدیران کل گمرکات، بنادر و غلّه استان مکلف هستند هماهنگی لازم را به منظور تخلیه خارج از نوبت و بارگیری شبانه روزی محموله‌های وارداتی گندم به سمت مقاصد تعیین شده انجام دهند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir