✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تخلفات صنف طلا و جواهر در استان رو به افزایش است، گفت: راه‌اندازی گشت‌های مشترک بازرسی برای کنترل صنف فروشندگان فلزات گرانبها در استان ضروری است.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، «صمد حضرتی» در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تخلفات صنف طلا و جواهر در استان رو به افزایش است، گفت: راه‌اندازی گشت‌های مشترک بازرسی برای کنترل صنف فروشندگان فلزات گرانبها در استان ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، «صمد حضرتی» در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها، افزود: با توجه به گزارش های متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در این حوزه باید گشت های مشترک بازرسی با حضور در بازار طلا و جواهرات استان نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند.
وی با بیان اینکه گزارش های مردمی حاکی از بروز تخلفات عمده در زمینه فروش طلا و جواهرات تقلبی، گرانفروشی و کم فروشی است، اظهار کرد: اتحادیه مربوطه به تمامی اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده و آنان را از موضوع مطلع کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پس از اطلاع رسانی و اقدام اولیه نسبت به آماده سازی تیم بازرسی به همراه نفراتی از اداره کل تعزیرات حکومتی گشت مشترک راه اندازی کند.
حضرتی، ادامه داد: این گشت ها باید به صورت مستمر در بازار طلا و جواهرات حضور یافته و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد قانونی لازم را انجام دهند.
در سه ماه نخست امسال متخلفان حوزه کالا و خدمات در آذربایجان شرقی به دنبال رسیدگی به چهار هزار و ۹۶۸ پرونده تخلف، در واحدهای اجرای احکام به پرداخت حدود پنج هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.