تحقق ۸۰ درصدی شهرداری الکترونیک در سنندج/ از توسعه فضای سبز تا ایجاد پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی جزء اولویت اقدامات شهرداری است
تحقق ۸۰ درصدی شهرداری الکترونیک در سنندج/ از توسعه فضای سبز تا ایجاد پارکینگ طبقاتی در هسته مرکزی جزء اولویت اقدامات شهرداری است

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سید انور رشیدی شهردار سنندج در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سنندج برگزار شد به اقدامات دو ساله‌ی خود در شهرداری سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری سنندج به صورت سنتی ارائه می‌شد، همگام سازی […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سید انور رشیدی شهردار سنندج در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سنندج برگزار شد به اقدامات دو ساله‌ی خود در شهرداری سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری سنندج به صورت سنتی ارائه می‌شد، همگام سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزء اولویت ما بود که استارت آن زده شد و در حال حاضر ۸۰ درصد جلو رفته است و قطعا تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و …خواهد بود.

وی گفت: به روز کردن حقوق کارکنان شهرداری نیز از دیگر اقدامات اساسی بود که حدود ۲۰ ماه است که حقوق کارکنان شهرداری بدون تاخیر واریز می‌شود و همچنین کارت رفاهی نیز برای آنان شارژ می‌شود که بازخورد مثبتی در عملکرد همکاران خواهد داشت.

شناسایی ۳۸۰ پروژه محله محور

رشیدی ادامه داد: ۳۸۰ پروژه محله محور را شناسایی کرده ایم که در فصل عمرانی آینده نیز گسترده‌تر خواهد شد.

شهردار سنندج اضافه کرد: شناسایی مشکلات و ظرفیت‌هایی هر منطقه و محلات به منظور برنامه ریزی اصولی در حوزه‌های مختلف ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه خدمت رسانی صادقانه و بیشتر به مردم و حسن استفاده از زمان با توجه به محدود بودن فصل عمرانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز نیازمند کار جهادی در مجموعه برای بازگرداندن اعتماد مردم هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری با حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر ۳ پروژه بزرگ عمرانی شامل طرح تعریض پل قشلاق، احداث تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی و ورودی نایسر تعریف شده است، گفت: در کنار این پروژه‌ها چند پروژه میان‌مدت نیز در دستور کار قرار گرفته است

احداث بلوار اسلام آباد برای جلوگیری از ترافیک

پروژه بلوار اسلام آباد ۱۴ سال پیش شروع و بعد از وقفه‌ای هفت ساله به همت شهرداری و شورای دور ششم و با همراهی مجموعه معاونت عمرانی استانداری فعال شده و در حال حاضر پیمانکار مشغول کار است.

رشیدی گفت: تمام تلاش مدیریت شهری اجرا و بهره‌برداری از پروژه بلوار اسلام آباد به طول ۴ کیلومتر است که امیدواریم با رفع معارض و تسریع در عملیات اجرا، شاهد بهره‌برداری این پروژه تا پایان امسال باشیم.

وی عنوان کرد: اجرای این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و ارزش افزوده در این محدوده شهر دارد.

شهردار سنندج توزیع عادلانه خدمات شهری را از اولویت‌های مهم مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: در همین راستا با اولویت‌بندی نیاز‌های شهر پروژه‌های عمران شهری تعریف شده و در حال اجرا است.

به گفته وی، با هدف توسعه همه جانبه شهر سنندج چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری هم تعریف شده است.

توسعه فضای سبز

وی در ادامه به پروژه پارک ۴ هکتاری اسلام آباد (تقتقان) سنندج هم اشاره کرد و گفت: این پارک تفریحی ورزشی شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، مسیردوچرخه سواری، ست بازی کودکان، نشیمن‌گاه خانواده و پیاده‌راه است.

شهردار سنندج گفت: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در شهرداری سنندج است و پروژه‌های مختلفی در این راستا در سطح شهر تعریف شده است که پویش سنه سبز با احداث ۱۴۰ هکتار فضای سبز به معنای واقعی جزء اولویت‌های ماست که فاز اول پارک روجیار در آبیدر سنتدج با ۲۰ هکتار در حال احداث است.

انجام ۸۱۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج

شهردار سنندج گفت: نهضت آسفالت در شهر سنندج اتفاق افتاده و تا این لحظه بیش از ۸۱۰ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: در تمام نقاط شهر به ویژه نواحی منفصل شهری آسفالت معابر و خیابان‌ها به صورت مستمر در حال انجام و این مهم زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/