تجهیزات نوین نیروی هوایی ارتش در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
تجهیزات نوین نیروی هوایی ارتش در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدامات گسترده‌ای را در زمینه‌های تجهیزاتی، آموزشی و کیفیت رزم داشته و به دستاوردهای خوبی رسیده است. وی به برخی از دستاوردها از جمله هواپیمای بدون سرنشین و پهپادهای رزمی […]



به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدامات گسترده‌ای را در زمینه‌های تجهیزاتی، آموزشی و کیفیت رزم داشته و به دستاوردهای خوبی رسیده است.

وی به برخی از دستاوردها از جمله هواپیمای بدون سرنشین و پهپادهای رزمی اشاره کرد و ادامه داد: برخی از تجهیزات ساخته شده در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: نیروی هوایی ارتش موفقیت‌هایی در ساخت مهمات هوشمند و نقطه‌زن به وسیله پهپاد در کنار هواپیمای با سرنشین و پیشرفته از تجهیزات بدون سرنشین داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه مقابله با کرونا اقدامات گسترده‌ای از سوی نیروی هوایی ارتش صورت گرفته و در تهران یک بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی، برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

نصیرزاده اضافه کرد: همچنین در دیگر شهرهای کشور نیز خدمات خوبی ارائه شد و در بوشهر یک بیمارستان در اختیار درمان و خدمات‌رسانی به مردم بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: به منظور دسترسی بیشتر مردم بوشهر به بیمارستان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر بخشی از بیمارستان پایگاه هوایی بوشهر که غیرفعال است نیاز به بازسازی، سرمایه‌گذاری و تجهیز دارد که همکاری لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیرو در حوزه واکسیناسیون نیز کمک‌های گسترده‌ای را داشته است و کادر بهداشتی در حال خدمات به مردم هستند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir