بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بمناسبت یوم الله سوم خرداد
بیانیه سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بمناسبت یوم الله سوم خرداد

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بمناسبت یوم الله سوم خرداد بیانیه صادر کرد. بسم الله الرحمن الرحیم سالروز آزادسازی خرمشهر سوم خرداد سالروز طنین فریاد الله اکبر برفراز مناره مسجد شهر خون و مقاومت، خرمشهر و رهائی قطعه ای از تاریخ و […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بمناسبت یوم الله سوم خرداد بیانیه صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز آزادسازی خرمشهر

سوم خرداد سالروز طنین فریاد الله اکبر برفراز مناره مسجد شهر خون و مقاومت، خرمشهر و رهائی قطعه ای از تاریخ و شرف دلیر مردان ایران زمین از دست پلید ترین های زمان بود.

سوم خرداد ماه، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی جانبازان، شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی ملت بود تا آنجا که امام شهیدان، خمینی کبیر(ره) در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»

بی شک عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در سوم خرداد ۱۳۶۱ به‌عنوان یک اتفاق عظیم و تاریخ ساز موجب برهم زدن تمام معادلات دشمن و شکستن هیمنه استکبار و باعث نگرانی بیش از پیش حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان شد.

فتح الفتوح بیت المقدس، معیار همبستگی ، اتحاد و همدلی ملت ایران بود.

بی شک ایام پر خاطره فتح خرمشهر یادآور همبستگی و همیاری در دوران سخت و پر فشار جنگ تحمیلی و پس از آن در دوران تحریم ها و توطئه های سنگین دشمنان است.

ملت با حضور پرشورشان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای ارزشمند آن که با خون هزاران شهید گلگون کفن به درخت تناوری مبدل شده است، صیانت و پاسداری خواهند کرد.

بازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام بخش رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام ، میهن اسلامی و ملت ایران خواهد کرد.

کارمندان بسیجی استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای معظم انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مخصوصاً شهدای معزز استان فرهنگی کردستان ، حماسه سوم خرداد را به مقام معظم رهبری انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد ملت شریف و نجیب ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را خالصانه نثار ارزشهای انقلاب و اسلام نمودند ، درود می فرستند .

مردم فهیم و بسیجیان خطه فرهنگی استان کردستان همچون دوران زرین دفاع مقدس امروز در سنگر فرهنگی و اقتصاد مقاومتی برای حفظ و اقتدار آفرینی ایران اسلامی و اعتلای کلمه الله سر از پا نمی شناسند و تا پای جان برای دفاع از ارزش های راستین انقلاب و نظام اسلامی و در مسیر ولایت و رهبری و حفظ ایران همیشه سربلند تلاش و کوشش خواهند نمود.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان
سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

انتهای پیام/