برگزاری دوره آموزش دروازه بانی در تبریز زیر نظر علی خادم، مربی درجه D آسیا
برگزاری دوره آموزش دروازه بانی در تبریز زیر نظر علی خادم، مربی درجه D آسیا

✅ «علی خادم» از ورزشکاران حرفه ای آذربایجان شرقی که مدتی را در تیم های مطرح جمهوری آذربایجان سنگربانی کرده وارد حوزه آموزش دروازه بانی و تربیت ورزشکاران جوان شده است.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، علی خادم، پس از دریافت مدرک درجه D آسیا به عنوان یکی از مربیان کارآزموده و علمی […]


«علی خادم» از ورزشکاران حرفه ای آذربایجان شرقی که مدتی را در تیم های مطرح جمهوری آذربایجان سنگربانی کرده وارد حوزه آموزش دروازه بانی و تربیت ورزشکاران جوان شده است.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، علی خادم، پس از دریافت مدرک درجه D آسیا به عنوان یکی از مربیان کارآزموده و علمی کار خود را در تبریز شروع کرده است.
علاقه مندان به ورزش فوتبال و به ویژه دروازه بانی می توانند جهت ثبت نام در دوره های آموزشی این دوره با شماره تلفن ۰۹۰۲۹۵۵۴۷۴۷ تماس بگیرند.
تمرینات و آموزش حرفه ای ویژه نونهالان، جونان و بزرگسالان زیر نظر علی خادم، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح در زمین استاندارد ، چمن مصنوعی و با استفاده از آخرین تجهیزات مدرن و فنی ودر سالن سرپوشیده باشگاه بعثت واقع در میدان آذربایجان پیگیری می شود.
علی خادم، متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت چندین سال در لیگ حرفه ای باکو، سنگربانی تیم های رکورد، یاسامال و خزر باکو را عهده دار بوده است.
وی که سابقه حضور در تیم‌های مخابرات، جوانان، و امید تراکتورسازی، نیروی زمینی تهران، عقاب تبریز را در پرونده دارد مدتی را نیز به عنوان لژیونر ایرانی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه خزر جنوب مشغول بوده است.