بازیکن مس سونگون آذربایجان بهترین فوتسالیست آسیا شد+عکس
بازیکن مس سونگون آذربایجان بهترین فوتسالیست آسیا شد+عکس

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: سالار آقاپور بازیکن مس سونگون ورزقان و بازیکن جوان تیم ملی فوتسال کشورمان که در میان نامزدهای ستاره آینده‌دار آسیا قرار داشت از سوی به عنوان بهترین فوتسالیست آسیا انتخاب شد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یک نظرسنجی به راه انداخت […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: سالار آقاپور بازیکن مس سونگون ورزقان و بازیکن جوان تیم ملی فوتسال کشورمان که در میان نامزدهای ستاره آینده‌دار آسیا قرار داشت از سوی به عنوان بهترین فوتسالیست آسیا انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یک نظرسنجی به راه انداخت تا ستاره آینده‌دار فوتسال قاره کهن را با آراء هوادارانش انتخاب کند.
AFC 4 پدیده فوتسال آسیا را نامزد این جایزه معرفی کرد و در نهایت سالار آقاپور پدیده ۲۲ ساله فوتسال کشورمان با زدن ۴ گل در ۶ بازی به عنوان بهترین بازیکن و ستاره آینده‌دار فوتسال آسیا لقب گرفت.
سورا کانازاوا ژاپنی، البک تولکینوف ازبک و دواریزیکی ۳ نامزد دیگر کسب جایزه ستاره آینده‌دار فوتسال آسیا بودند.
سالار آقاپور بعد از درخشش در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا به تیم مس سونگون پیوست و با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور را کسب کرد.
وی چندی پیش در تورنمنت تایلند هم عنوان بهترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داده بود.