بازگشت ایران به جمع مدعیان/ کام شیرین ایرانی ها با پیروزی در جام جهانی
بازگشت ایران به جمع مدعیان/ کام شیرین ایرانی ها با پیروزی در جام جهانی

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد امروز (جمعه) با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم ملی ولز به برتری رسد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، این نخستین پیروزی ایران برابر یک حریف اروپایی در جام جهانی […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد امروز (جمعه) با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم ملی ولز به برتری رسد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، این نخستین پیروزی ایران برابر یک حریف اروپایی در جام جهانی بود. روزبه چشمی و رامین رضاییان گل‌های ایران را در دقایق تلف شده وقت‌های اضافه به ثمر رساندند. این سومین برد ایران در ادوار جام جهانی بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان که مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را با شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس آغاز کرده بود، در بازی امروز به قاطعانه‌ترین برد خود در تاریخ جام جهانی رسید. کی‌روش در نشست خبری دیروز گفته بود تیمِ عالی بعد از شکست و بحران باز می‌گردد و با نمایش بی‌نقص تیمش ثابت شد تیم او عالی است.
دقیقه ۸+۹۰: شوت از راه دور استثنایی و پای راست روزبه‌ چشمی به شکلی بسیار زیبای به تور دروازه ولزی‌ها چشبید تا تیم ایران مزد بازی خوب خود را در ثانیه‌های پایانی بازی به دست بیاورد و یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.
دقیقه ۱۰+۹۰: ضدحمله بسیار زیبای ایران در دقایق پایانی و حرکت با توپ عالی مهدی طارمی و پاس او به رامین رضاییان این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ولز قرار داد که این بازیکن هم با یک ضربه چیپ دیدنی و استثنایی گل دوم ایران را وارد دروازه ولز کرد.

یکی از معدود صحنه‌هایی که ولزی‌ها موفق به خلق موقعیت شدند روی ارسال کانر رابرتز و ضربه تماشایی کیفر مور بود که با واکنش تماشایی سیدحسین حسینی همراه شد.
حسینی که پس از بازی با انگلیس مورد انتقاد قرار گرفته بود دیروز نمایش مطمئنی داشت و در نیمه دوم هم یک واکنش خوب از خودش نشان داد.

بازگشت به جام

عکس | لحظه کلیدی برد ایران مقابل ولز

انگلیس و آمریکا، تساوی بی روح/شاید ایران صدرنشین شود!
تیم‌های ملی آمریکا و انگلیس از گروه B‌ در ورزشگاه البیت به مصاف هم رفتند.
با وجود تملک توپ بیشتر انگلیسی‌ها در این بازی، آمریکا موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشت و حملاتش خطرناک‌تر بود.
نیمه دوم ۴ دقیقه وقت اضافه داشت و نتیجه ای هم در پیش نداشت و بازی صفر بر صفر به پایان رسید.
در دیدارهای هفته پایانی گروه B، در صورتی که انگلیس موفق به پیروزی نشود و تیم ملی، آمریکا را شکست دهد، به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود خواهد کرد.