امنیت و اقتدار کشور را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
امنیت و اقتدار کشور را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، صبح یک شنبه در گرامیداشت هفته تعاون و تکریم خانواده شهدا، فرماندار شبستر به همراه تعدادی از مسئولان با خانواده معظم شهید صادق پور خامنه دیدار کرد. در این دیدار حسین عبدالهی فرماندار شبستر از شهدا به عنوان اسطوره‌های ایثار یاد کرد و افزود: تجلیل و تکریم مادران و پدران […]



به گزارش خبرنگار مهر، صبح یک شنبه در گرامیداشت هفته تعاون و تکریم خانواده شهدا، فرماندار شبستر به همراه تعدادی از مسئولان با خانواده معظم شهید صادق پور خامنه دیدار کرد.

در این دیدار حسین عبدالهی فرماندار شبستر از شهدا به عنوان اسطوره‌های ایثار یاد کرد و افزود: تجلیل و تکریم مادران و پدران شهدا وظیفه آحاد جامعه است زیرا شهیدان والامقام پرورش یافته مادرانی همچون حضرت ام البنین (س) هستند.

فرماندار شبستر ضمن دلجویی از خانواده شهدا افزود: در روز قیامت شهدا از جمله کسانی هستند که اطرافیان خود را شفاعت می‌کنند و در این زمینه مادران و پدران شهدا نزدیک ترین افراد برای شفاعت محسوب می‌شوند.

وی در رابطه با ارزش دفاع مقدس در منزل خانواده شهید گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست و وظیفه همه ما این است که حرمت و جایگاه خانواده شهدا را حفظ نمائیم.

فرماندار شبستر ضمن تقدیر از ایثار، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، مادران شهدا را اسوه‌های فداکاری، صبر و استقامت خواند و اظهار داشت: امنیت، اقتدار، عزت و حریت کشور خود را مدیون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: خون پاک شهدا پشتوانه‌ای عظیم، محکم و استوار در صیانت از انقلاب و ارزش‌های الهی آن است که مانند دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می‌کند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir