الگوسازی موفق «پژوهشگاه رویان» در زمینه درمان ناباروری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
الگوسازی موفق «پژوهشگاه رویان» در زمینه درمان ناباروری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حمیدرضا طیبی امروز در بیست و دومین کنگره رویان که به صورت آنلاین برگزار شد با بیان اینکه جهاددانشگاهی در چهل و یک سال گذشته ایجاد شد، گفت: در ابتدا اساس کار، مشخص کردن حوزه‌های کاری، با دو نگاه، تأمین نیازهای فناورانه روز جامعه و همچنین رصد و همراهی […]



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حمیدرضا طیبی امروز در بیست و دومین کنگره رویان که به صورت آنلاین برگزار شد با بیان اینکه جهاددانشگاهی در چهل و یک سال گذشته ایجاد شد، گفت: در ابتدا اساس کار، مشخص کردن حوزه‌های کاری، با دو نگاه، تأمین نیازهای فناورانه روز جامعه و همچنین رصد و همراهی با تحولات روز علمی و فناورانه در دنیا بود.

وی گفت: ساختار طراحی شده در جهاددانشگاهی، گروه‌های پژوهشی برای انجام تحقیقات کاربردی تا تولید فناوری در قالب محصول و خدمات و مراکز خدمات تخصصی با ساختار شبه شرکتی، برای ارائه خدمات به صورت حرفه‌ای به جامعه بود.

طیبی افزود: خوشحال هستیم که در حوزه‌های مختلف، به ویژه در حوزه پزشکی، الگوسازی‌های بسیار موفقی در زمینه‌های درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و کاربردهای متفاوت آن، سرطان پستان، زخم‌های بدخیم و ژنتیک ارائه کرده ایم.

رئیس جهاددانشگاهی، استفاده از یافته‌ها در حوزه پزشکی، در زمینه کشاورزی و اصلاح نژاد دام کشور را از محصولات جانبی و پر دستاورد این توسعه علمی و فناورانه برشمرد و گفت: کیفیت کارهای علمی، و فناورانه انجام شده، به گونه‌ای است که در قالب اجرای سمینارهای، علمی مختلف ملی و بین المللی در معرض اطلاع و قضاوت دیگران قرار می‌دهیم و هم از یافته‌های ارزشمند علمی دیگران بهره مند می‌شویم.

طیبی خاطر نشان کرد: پژوهشگاه رویان، یکی از مجموعه‌های بسیار معتبر و خوشنام جهاد دانشگاهی، در حوزه پزشکی، در سطح ملی و بین المللی است.

وی با اشاره به کنگره رویان گفت: امیدواریم این دو کنگره مهم، در زمینه پزشکی تولید مثل و فناوری سلول‌های بنیادی، به اهداف از پیش تعیین شده برسد.

رئیس جهاددانشگاهی گفت: کرونا با همه بدی‌ها و خسارت‌ها، یک نکته مثبت داشته و آن توسعه ارتباطات مجازی و فراهم شدن امکان حضور محققین از همه کشورها در کنفرانس‌ها بدون مزاحمت‌ها و محدودیت‌های ایجاد شده توسط سیاست بازان و زورمداران است.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir