اعلام موجودیت ائتلاف نهال نو، ریشه کهن با تراکتور در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز
اعلام موجودیت ائتلاف نهال نو، ریشه کهن با تراکتور در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز

✅ به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران، مصطفی وحید زاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز و رئیس این ائتلاف در نشست رسانه ای با خبرنگاران اظهار داشت: این گروه با ترکیبی از نیروی جوانی و کوله بار تجربیات گذشته، نگاه روزمدارانه و آینده نگرانه به مسایل اقتصادی استان خواهد داشت. وی با انتقاد از محدود بودن فعالیت […]



به گزارش پایگاه خبری امین ارسباران، مصطفی وحید زاده مدیرعامل تراکتورسازی تبریز و رئیس این ائتلاف در نشست رسانه ای با خبرنگاران اظهار داشت: این گروه با ترکیبی از نیروی جوانی و کوله بار تجربیات گذشته، نگاه روزمدارانه و آینده نگرانه به مسایل اقتصادی استان خواهد داشت.

وی با انتقاد از محدود بودن فعالیت های اتاق بازرگانی تاکید کرد: پارلمان فعالان اقتصادی بخش خصوصی باید موتور محرک اقتصادی منطقه بوده و بخش اقتصاد تبریز و استان را به پیش براند.

وحیدزاده در پاسخ به انتقادات مطرح شده از حضور مدیران دولتی در انتخابات اتاق بازرگانی تصریح کرد: حضور دولت در بخش اقتصاد همیشه هم بد نیست چراکه دولت در بخش های مغفول مانده بخش اقتصاد همچون صنایع مادر می تواند به عنوان حامی و پشتیبان وارد عمل شود.

وی انحصار و بخشی نگری را آفت اتاق بازرگانی دانست و اظهار داشت: وقتی از ۱۲۰ هزار فعال اقتصادی در استان فقط هزار و ۳۰۰ نفر کارت بازرگانی دارند یعنی اتاق نتوانسته است چتر پوشش خود را به همه بگستراند.

مدیرعامل تراکتور سازی تبریز از عدم توانایی جذب سرمایه گذار نیز انتقاد کرد و تاکید کرد: سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید شناسایی و برای حضور در تبریز جذب شوند وگرنه با پشت میز نشستن و شعار دادن سرمایه گذار نمی آید.

وحیدزاده یادآور شد: در کشورهای همسایه در عرض یک روز تمام مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران و فعالن اقتصادی صادر می شود درحالیکه در کشور ما یک سرمایه گذار باید ماه ها بدنبال مجوز باشد!

۴۶