ارسال تجهیزات ورزشی به نقاط محروم کردستان
ارسال تجهیزات ورزشی به نقاط محروم کردستان

✅ سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، اظهار داشت: قرارگاه جهادی ورزش استان کردستان با مدیریت ورزش و جوانان و دبیری سازمان بسیج ورزشکاران شکل گرفت. وی افزود: در سال جاری و در هفته تربیت بدنی ۱۰پک ورزشی برای ۱۰شهرستان توسط اداره ورزش […]


سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در گفتگو با پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، اظهار داشت: قرارگاه جهادی ورزش استان کردستان با مدیریت ورزش و جوانان و دبیری سازمان بسیج ورزشکاران شکل گرفت.

وی افزود: در سال جاری و در هفته تربیت بدنی ۱۰پک ورزشی برای ۱۰شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان استان امروز طی مراسمی ارسال خواهد شد.

غلام ویسی بیان داشت: درهر شهرستان با توجه به اولویت بندی‌های انجام شده ۱۰ منطقه محروم شناسایی شده است که این پک ورزشی تحویل مردم این مناطق خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در طول سال و در مراسمات مختلف ارسال پک ورزشی به مناطق محروم در دستور کار خواهد گرفت افزود: پک‌های ورزشی شامل تنیس روی میز، توپ فوتبال، توپ والیبال و ست ورزشی است که در مجموع ارزش ریالی آن سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

انتهای پیام/