ارائه خدمات سلامت به ۲۹۷ زائر در مرز باشماق مریوان
ارائه خدمات سلامت به ۲۹۷ زائر در مرز باشماق مریوان

✅ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، مصطفی فرامرزی، سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام مرز باشماق مریوان در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین از ۲۷ مرداد در مرز باشماق مریوان فعالیت خود را آغاز کرده است. وی افزود: از ابتدای اجرای […]


به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران از کردستان، مصطفی فرامرزی، سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام مرز باشماق مریوان در جمع خبرنگاران گفت: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین از ۲۷ مرداد در مرز باشماق مریوان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح سلامت اربعین تاکنون تعداد ۲۹۷ زائر اربعین حسینی که مرز باشماق مریوان را برای مشرف شدن به کربلای معلی انتخاب کرده‌اند، برای دریافت خدمات سلامت به بیمارستان سیار مراجعه کرده‌اند که بیشترین دلیل مراجعه این افراد به ترتیب مربوط به درد‌های اسکلتی عضلانی، گلودرد و موارد تنفسی، موارد قلبی و گرمازدگی بوده است.

فرامرزی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تمهیدات لازم و مناسب برای تأمین سلامتی زوار در این بیمارستان فراهم شده و آمادگی حداکثری فراهم و حفظ شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کادر پزشکی مستقر در این بیمارستان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به زائران اربعین هستند، یادآور شد: این بیمارستان تا پایان بازگشت زائران برپا و به خدمت‌رسانی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/