اختلافات شخصی، انگیزه قتل مداح تبریزی / بازداشت قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت
اختلافات شخصی، انگیزه قتل مداح تبریزی / بازداشت قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از بازداشت عامل قتل مداح تبریزی خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی مردی که روز چهارشنبه هفته گذشته، فرد ۴۷ ساله تبریزی […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از بازداشت عامل قتل مداح تبریزی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، ابراهیم محمودی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی مردی که روز چهارشنبه هفته گذشته، فرد ۴۷ ساله تبریزی را به ضرب سه گلوله به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان، مشخص شد مقتول با سلاح گرم به قتل رسیده و در منطقه ائل باغی، ضلع جنوبی بزرگراه شهید کسایی رها شده است.


محمودی ادامه داد: کارآگاهان سریع تحقیقات وسیع خود را برای شناسایی عامل قتل مرد میانسال آغاز کرده و در نهایت توانستند متهم پرونده را با اقدامات فنی و اطلاعاتی شناسایی و دیشب در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی اظهار کرد: متهم به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف بر سر مسایل شخصی با مقتول عنوان کرده است که پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با صدور قرار تامین قضایی روانه زندان شد.
هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شد.
سیدمحمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در این باره اظهار داشته بود: مرحوم هابیل آفاق آذر با حدود ۴۵ سال سن از مداحان خوش‌خوان و خوش صدای تبریز بود که متولد منطقه حجتی تبریز هم بود. او خادم حرم حضرت معصومه (س) هم بود. او برای مداحی سفرهای متعددی هم به کشورهای ترکیه و آذربایجان داشت.