اجرای ۴۱ برنامه در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در تبریز
اجرای ۴۱ برنامه در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در تبریز

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، از اجرای ۴۱ برنامه در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: برگزاری جلسات مشترک با استاندار آذربایجان شرقی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، نشست خبری با اصحاب رسانه […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، از اجرای ۴۱ برنامه در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: برگزاری جلسات مشترک با استاندار آذربایجان شرقی و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، نشست خبری با اصحاب رسانه و استماع فرمایشات مقام معظم رهبری از جمله آنهاست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» در یک نشست مطبوعاتی با خبرنگاران، با بیان اینکه امسال با حضور ۱۱۰۰ نفر از نیروهای نظامی و مردمی، برنامه استماع سخنان مقام معظم رهبری در مصلی حضرت امام خمینی تبریز برگزار می شود افزود: استماع سخنان ریاست محترم جمهوری، رژه موتوری از مصلی تا گلزار شهدا و افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در ائل گلی آغازبخش برنامه های این هفته در استان ماست.
وی در ادامه، عطرافشانی مزار مطهر شهدا در سراسر شهرهای استان و تکریم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و برپایی شب های خاطره در تبریز و سایر شهرستان ها را از دیگر برنامه های این هفته توصیف کرد.
سردار عباسقلیزاده، ویژه برنامه پخش زنده تلویزیونی از ائل گلی در شب های این هفته و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و نیز تجلیل از برترین های فعالین حوزه نشر ارزش های دفاع مقدس را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

30 شهریور سخنرانی رئیس جمهور به مناسبت هفته دفاع مقدس/ شهرداری بودجه موزه شهدا را تخصیص دهد

انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات کافی به تکمیل موزه دفاع مقدس
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در ادامه با انتقاد از عدم همراهی برخی دستگاه ها و ارگان های استان برای تکمیل موزه دفاع مقدس گقت: در همه کشورهای جهان، مسئولیت ایجاد و احداث موزه های جنگ بر عهده شهرداری ها گذاشته شده ولی در شهر تبریز، به این موضوع کمتر بها داده می شود. به گونه ای که از مجموع ۳۰ میلیارد ریال اعتباری که در سال گذشته برای تکمیل این موزه مصوب شده بود برای ۱۷ میلیارد ریال سند تحویل دادیم اما تنها ۸.۶ میلیارد ریال پرداخت کردند.استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم در تجهیز موزه دفاع مقدس همکاری کنند - یاز اکو | یاز اکو
وی تصریح کرد: متولی اصلی مدیریت این موزه بر عهده اداره کل حفظ آثار است که تهیه نرم افزار ها و برنامه ها را شامل می شود. اما تامین کننده و پشتیبانی کننده این برنامه ها دولت و شهرداری ها هستند. به طوری که مقرر شده ۴۰ درصد اعتبارات از طریق استانداری، ۴۰ درصد از طریق شهرداری و ۲۰ درصد بقیه نیز توسط خیرین و سایر منابع تامین شود. در حالی که این مصوبه به طور کامل در استان ما اجرا نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، در ادامه این جلسه «صمد علی‌بیگلو» معاون روابط عمومی و تبلیغات اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در قالب ۲۱ کمیته اجرا می‌شود.

—————————————————————————————————–
👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی اطلاع پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران (اهر آنلاین ):
#تلگرام، #اینستاگرام #سایت
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران https://aminarasbaran.ir