آیا شهردار تبریز پشت درهای بسته انتخاب می‌شود؟! – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
آیا شهردار تبریز پشت درهای بسته انتخاب می‌شود؟! – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها؛ ۱۳ عضو شورای شهر تبریز با رأی گیری در جلسات غیر علنی از بین ۴۷ گزینه به ۱۰ گزینه شهرداری تبریز رسیدند که در روزهای گذشته محمد کلامی و اژدر اژدری دو کاندیدای شهرداری تبریز از ادامه رقابت در ماراتن انتخاب شهردار تبریز انصراف دادند. با انصراف این دو نفر […]



خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها؛ ۱۳ عضو شورای شهر تبریز با رأی گیری در جلسات غیر علنی از بین ۴۷ گزینه به ۱۰ گزینه شهرداری تبریز رسیدند که در روزهای گذشته محمد کلامی و اژدر اژدری دو کاندیدای شهرداری تبریز از ادامه رقابت در ماراتن انتخاب شهردار تبریز انصراف دادند.

با انصراف این دو نفر ۸ نفر گزینه نهایی شورای شهر تبریز برای تصدی پست شهرداری تبریز باقی ماند و بر این اساس فریدون بابایی اقدم، یعقوب هوشیار، جعفر مدبر، حمید منجم، علی جعفری‌آذر، مظفر سلیمانی، یونس فاتح و عباس رنجبر هشت گزینه نهایی شورا به شمار می‌روند.

با نگاهی به برخی از این کاندیداها که نه حضوری در رسانه‌ها دارند تا برنامه‌های خود را ارائه کنند و نه سابقه عمرانی و اجرایی در این خصوص دارند، مشخص است که مطرح کردن برخی از اسامی صرفاً با هدف افزایش تعداد کاندیداها و رزومه سازی برای برخی از آنها انجام می‌شود.

به گفته یکی از اعضای شورای شهر تبریز به احتمال زیاد هفته آینده تکلیف شهرداری تبریز مشخص می‌شود ولی انتظار شهروندان و اهالی رسانه این است که شهردار تبریز پشت درهای بسته انتخاب نشود.

باید با برگزاری علنی جلسات در حضور رسانه‌ها کاندیداهای شهرداری تبریز نشان دهند چه در چنته دارند و چند مَرده حلاج اند! این موضوع زمانی اهمیت می‌یابد که برخی از این کاندیداها برنامه‌ای ندارند و فقط اسم شأن در بین گزینه‌ها است.

باید با برگزاری علنی جلسات بررسی و اعلام برنامه‌های کاندیداها در حضور رسانه‌ها، شهروندان میزان توانایی کاندیداها را بسنجند و مشخص شود اعضای شورا بر اساس توانایی به کاندیدای مدنظر رأی می‌دهند یا مسائل دیگر.

این شهر در گذشته هرگز روی خوشی از انتخاب‌ها پشت درهای بسته ندیده است و حالا از شورای ششم که شفاف سازی را شعار خود می‌داند انتظار می‌رود با رسانه‌ای کردن برنامه‌های کاندیداها و برگزاری علنی جلسات انتخاب شهردار، گام محکمی در جهت پیشرفت و توسعه تبریز کهن که در سال‌های اخیر روزگار خوبی سپری نکرده، بردارند.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir