آگهی مناقصه اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی
آگهی مناقصه اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی

✅ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در نظر دارد دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان ۲۰۰Kva از طریق مناقصه خریداری نماید .الف: اشخاص واجد شرایط برای دریافت اسناد مناقصه و اطلاع از شرایط مناقصه میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (استاد) به آدرس www.setadiran.ir از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۷ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۲ اقدام […]


اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در نظر دارد دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان ۲۰۰Kva از طریق مناقصه خریداری نماید .
الف: اشخاص واجد شرایط برای دریافت اسناد مناقصه و اطلاع از شرایط مناقصه میتوانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (استاد) به آدرس www.setadiran.ir از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۷ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۲ اقدام نمایند .

ب: کلیه ی مراحل مناقصه از طریق سامانه مذکور صورت می گیرد و اشخاص شرکت کننده در مناقصه مکلفند کلیه اسناد و مدارک را مطابق شرایط مناقصه در سامانه مذکور بار گذاری نمایند.
ج: در مراحل انجام مناقصه تصویر تضمین شرکت در مناقصه در سامانه بارگذاری شود و الزاما باید اصل تضمین شرکت مناقصه حاوی اصل فیش واریز سپرده با ضمانت نامه بانگی طی پاکت (الف) در مهلت تعیین شده به صورت فیزیکی به آدرس اداره کل ارسال شود به نحوی که روز مناقصه به کمیسیون مناقصه واصل شده باشد. عدد ارسال با عدم وصول اصل تضمین شرکت در مناقصه به کمیسیون مناقصه موجب رد پیشنهاد مناقصه گر خواهد بود
د: آدرس مناقصه گذار : تبریز – بلوار ۲۹ بهمن روبروی خ جام جم – ساختمان شهید پور افروز دفتر حراست اداره کل صنعت معدن و تجارت تلفن ۱۵-۳۳۳۰۹۸۱۴)

متصدی امور مناقصه: شهرام عظیمی ۳۳۳۲۹۷۵۸)

و محل برگزاری مناقصه نیز در همان آدرس دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع می باشد.

شناسه آگهی: ۱۵۳۵۲۷۳

شماره نامه آگهی دهنده: ۶۵۰۹۷۷

تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۰۳
                               اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرفی