آمریکا به دنبال طولانی کردن حضور نیروهای نظامی خود در عراق است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
آمریکا به دنبال طولانی کردن حضور نیروهای نظامی خود در عراق است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

✅ به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص تداوم حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در این کشور مطرح کرد. بر اساس این گزارش، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» در این زمینه تصریح کرد: آمریکا به دنبال طولانی کردن حضور […]



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص تداوم حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» در این زمینه تصریح کرد: آمریکا به دنبال طولانی کردن حضور نیروهای نظامی خود در عراق است. موضع دولت عراق در قبال دخالت‌ها و اقدامات آمریکا در این کشور همچنان ضعیف است.

پیشتر «هادی العامری» رهبر ائتلاف فتح عراق در سخنانی بر لزوم اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور تأکید کرد. وی در این خصوص گفت: اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک عراق یک مسئولیت تاریخی است.

رهبر ائتلاف فتح عراق یادآور شد: تا زمانی که اشغالگران بیگانه در خاک عراق حضور داشته باشند، شاهد آبادانی این کشور نخواهیم بود. حضور اشغالگران آمریکایی در خاک عراق غیر قانونی است.

📢


💻
منبع

👁‍🗨 ۳ رسانه عمومی امین ارسباران :
در #تلگرام، #اینستاگرام #سایت
✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران(اهر آنلاین )

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🔗 تلگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://t.me/aminArasBaranNew
🔗 اینستاگرام پایگاه خبری امین ارسباران https://instagram.com/aminarasbaran.ir
🌏 وب سایت پایگاه خبری امین ارسباران
https://aminarasbaran.ir