آلودگی هوا، زنگ تعطیلی مدارس ابتدایی را به صدا درآورد
آلودگی هوا، زنگ تعطیلی مدارس ابتدایی را به صدا درآورد

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: هوای کلانشهر تبریز برای گروه های حساس ناسالم اعلام شد و همین امر زنگ تعطیلی مدارس ابتدایی تبریز، اسکو و شهر جدید سهند را به صدا درآورد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، به نقل از مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: هوای کلانشهر تبریز برای گروه های حساس ناسالم اعلام شد و همین امر زنگ تعطیلی مدارس ابتدایی تبریز، اسکو و شهر جدید سهند را به صدا درآورد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، به نقل از مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، شاخص هوای تبریز هم اکنون براساس ذرات ۲.۵ میکرون برابر ۱۰۹ و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بر اساس این گزارش، با توجه به وضع کنونی آلودگی هوا توصیه می‌شود افراد مبتلا و دارای سابقه بیماری‌های قلبی، کلیوی و ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از تردد در معابر و مرکز شهر و فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.
شاخص آلودگی از صفر تا ۵۰ خوب و هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰ سالم، از ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۰ تا ۲۰۰ نیز ناسالم برای تمام گروه‌ها، ۲۰۰ تا ۳۰۰ خیلی ناسالم و بیش از ۳۰۰ خطرناک و بحرانی است.

مدارس ایتدایی تبریز غیرحضوری شد
مدارس تبریز در مقطع ابتدایی و پیش دبستان غیرحضوری شد.
با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، نظر به آلودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستان شهرستان تبریز (نواحی پنجگانه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو (اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند) در روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه غیرحضوری خواهد بود.
نظارت بر فرایند تشکیل کلاس‌های مجازی و ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس مناطق ذکر شده خواهد بود.

image_print


https://azargalam.ir/?p=107253