آذربایجان‌شرقی، پیشرو در صنعت قطعه سازی
آذربایجان‌شرقی، پیشرو در صنعت قطعه سازی

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از رکورد تولید گیربکس نیسان طی ۱۰ سال اخیر در شرکت چرخشگر خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی توانمندهای بسیاری در بخش صنعت دارد که البته در صنعت قطعه سازی به عنوان یک استان پیشتاز و پیشرو در کشور محسوب […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از رکورد تولید گیربکس نیسان طی ۱۰ سال اخیر در شرکت چرخشگر خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی توانمندهای بسیاری در بخش صنعت دارد که البته در صنعت قطعه سازی به عنوان یک استان پیشتاز و پیشرو در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، صابر پرنیان با اشاره به قرارگیری بخش صنعت استان در مسیر تحقق شعار سال افزود: علاوه بر شکست رکورد تولید گیربکس نیسان، رکورد گیربکس سنگین s۶۹۰ طی ۲۵ سال گذشته در این شرکت شکسته شد.
وی به اهمیت تولید محصول pto در ۲۰ ماه اخیر و داخلی سازی محصول bevel box اشاره کرد و گفت: به واسطه داخلی سازی این قطعه، توان استفاده از هر نوع جعبه فرمانی در اتوبوس‌ها فراهم شده است.
وی تاکید کرد: با توجه به این که پمپ پا از قطعات مهمی است که در هر محصول شرکت ایران خودرو دیزل تولید می‌شود بنا بر این با داخلی سازی و تولید روزانه، در حال حاضر این محصول به بازارهای هدف نیز عرضه می‌شود.