آخرین اخبار نقل و انتقالات تراکتور: مذاکره با مهاجم انگلیسی و پیوستن رستمی
آخرین اخبار نقل و انتقالات تراکتور: مذاکره با مهاجم انگلیسی و پیوستن رستمی

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم تراکتور در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است، اما هنوز نتوانسته مهاجم مد نظر خمز سرمربی این تیم را جذب کند. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، تازه ترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه تراکتور […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم تراکتور در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است، اما هنوز نتوانسته مهاجم مد نظر خمز سرمربی این تیم را جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، تازه ترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه تراکتور را با هم مرور می کنیم:

مذاکرات تراکتور با مهاجم انگلیسی
باشگاه تراکتور در تلاش برای جذب یک مهاجم خارجی است.
باشگاه تراکتور پس از دست دادن رضا اسدی، کاوه رضایی و محمد عباس‌زاده در حال حاضر فقط حامد پاکدل و امیر ابراهیم‌زاده جوان را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد.
در این وضعیت مدیران این باشگاه به دنبال جذب ۲ مهاجم خارجی برای تقویت تیم هستند. پس از مذاکرات فشرده‌ای که با ایمن حسین، مهاجم ملی پوش و عراقی فصل گذشته تیم الجزیره امارات انجام شد، اکنون یک بازیکن انگلیسی نیز مدنظر مدیران تراکتور قرار گرفته است.
این مهاجم انگلیسی سابقه بازی در لیگ برتر را داشته و ظاهرا کارنامه مناسبی نیز دارد.

مهاجم مس کرمان به تراکتور تبریز پیوست
عارف رستمی، مهاجم فصل گذشته مس کرمان به تراکتور پیوست.
پس از مذاکره و توافق با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، عارف رستمی به جمع شاگردان خمز ملحق شد.
این بازیکن ۲۷ ساله توانایی بازی در پست‌های مهاجم و وینگر را دارد و فصل گذشته در تیم مس کرمان آمار ۹ گل و ۴ پاس گل برجای گذاشته است.