✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: یک منبع آگاه بیان داشت عملیات تروریستی بامداد چهارشنبه علیه شهید هنیه، با استفاده از ابزار پیشرفته هگزا کوپتر صورت گرفته است. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، شهید اسماعیل هنیه، با بکارگیری عوامل مزدور داخلی و با استفاده از هگزاکوپتری که مسلح به موشک بوده […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: یک منبع آگاه بیان داشت عملیات تروریستی بامداد چهارشنبه علیه شهید هنیه، با استفاده از ابزار پیشرفته هگزا کوپتر صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، شهید اسماعیل هنیه، با بکارگیری عوامل مزدور داخلی و با استفاده از هگزاکوپتری که مسلح به موشک بوده است، انجام شده است.

کدام سلاح در ترور هنیه به کار رفت؟ / هگزاکوپتر چیست و چطور کار می‌کند؟اما هگزاکوپتر چیست و چگونه با دفت، یک واحد از یک مجموعه بزرگ که در تصویر زیر دیده می‌شود را هدف می‌گیرد؟
همانطور که از نام هگزاکوپتر مشخص است در طراحی و ساخت آنها از شش عدد موتور استفاده می شود.

اسپوتنیکهم مدعی شده، اسرائیل، اسماعیل هنیه رهبر حماس را از طریق واتس اپ ردیابی کرد.

به گفته الیا مانیر، روزنامه نگار لبنانی، اسرائیل از طریق پیامی در واتس اپ، نرم افزارهای جاسوسی را روی تلفن هنیه نصب کرده است. این نرم افزار جاسوسی امکان شناسایی محل دقیق خانه ای را که رهبر حماس در آن قرار داشت و حمله موشکی به آن را از طریق یک پهپاد انجام داد.
منبع: خبر فوری

IMG_20240731_233406_199