✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مرد ۳۶ ساله ای که بعد از عصبانیت، زنش را با ضربات متعدد چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده و از سوی قضات دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم شده بود در زندان مرکزی تبریز اعدام شد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عقربه […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مرد ۳۶ ساله ای که بعد از عصبانیت، زنش را با ضربات متعدد چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده و از سوی قضات دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی به قصاص محکوم شده بود در زندان مرکزی تبریز اعدام شد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، عقربه ها ساعت ۹ شب را نشان می دادند که گزارش قتل هولناک زنی جوان در خانه اش در حوالی تبریز به بازپرس ویژه قتل این شهر اعلام می‌شود؛ به دنبال این گزارش بازپرس شبانه به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی صحنه جرم و کشف رمز و راز این جنایت عازم محل جرم می شود.
بازپرس در حین ورود به خانه با جسد بی جان و غرق در خون زنی جوان روبرو می شود که فرزندان خردسالش بر بالین او نشسته و ناله سر می دهند.
بازپرس با توجه به صحنه جرم و آثار باقی مانده در آن، دستور دستگیری شوهر مقتول را به عنوان مظنون اصلی صادر می کند.
مرد ۳۶ ساله توسط کارآگاهان دستگیر و در اختیار بازپرس قرار داده می شود.
مرد جوان وقتی پشت میز بازجویی می نشیند لب به اعتراف قتل دلخراش مادر فرزندانش می گشاید .
با نسترن نسبت فامیلی داشتیم و او را بسیار دوست می داشتم، ۳ فرزند دارم و می فهمم که او با چه زحمتی این فرزندان را به دنیا آورده و بزرگ کرده است.

جزئیات روز حادثه
قرار بود یک مراسمی در منزل یکی از بستگان نسترن برگزار شود و نسترن نیز اصرار به شرکت در آن مراسم را داشت اما من به شدت مخالف بودم، چرا که بچه های من قد و نیم قد بودند و این از حوصله من خارج بود که از صبح تا شب، زمانی که نسترن برای شرکت در مراسم مذکور می رود، از بچه ها مراقبت نمایم؛ بنابراین مخالف خودم را به نسترن اعلام کردم.
روز حادثه وقتی نسترن می خواست حاضر شود تا به مراسم برود جلوی او را گرفتم و باز مخالفت خودم را اعلام کردم، اما نسترن زیر بار نرفت که نرفت و اصرار بر رفتن داشت تا اینکه به شدت عصبانی شده و کنترل خودم را از دست دادم، چاقو را برداشتم و ضربات متعددی بر همه قسمت های پیکرش وارد نمودم. ولی الان به شدت پشیمان هستم.
بعد از اعترافات متهم، پرونده با صدور کیفرخواست از شعبه ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تبریز برای صدور رای نهایی به دادگاه کیفری یک استان ارسال و قضات دادگاه بعد از اخذ دفاعیات متهم جوان و نیز با توجه به صدور کیفرخواست از سوی دادسرا و همچنین با توجه به محتویات پرونده رای به قصاص نفس مرد جوان صادر کردند.
گزارش رکنا حاکی است، بعد از واریز مابه التفاوت دیه (چون قاتل مرد است و مقتول زن، طبق قانون اولیای دم مقتول برای اجرای حکم قصاص باید نصف دیه یک انسان کامل را به بیت المال واریز نمایند تا حکم اجرا شود) از سوی اولیای دم زن جوان، اواخر هفته گذشته حکم قصاص در زندان مرکزی تبریز به اجرا درآمد و مرد جوان اعدام شد.
منبع: رکنا