۲۰ درصد امکانات ادارات تبریز در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد، با کسی تعارف نداریم!
۲۰ درصد امکانات ادارات تبریز در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد، با کسی تعارف نداریم!

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرماندار شهرستان تبریز دستور داد: ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌ها در اختیار زوج‌های جوان قرار بگیرد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران به نقل از مهر، یونس فاتح در سومین کمیته سامان ازدواج شهرستان تبریز، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: فرماندار شهرستان تبریز دستور داد: ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌ها در اختیار زوج‌های جوان قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران به نقل از مهر، یونس فاتح در سومین کمیته سامان ازدواج شهرستان تبریز، افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی جوانان دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ درصد از امکانات و ظرفیت‌های خود را رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار بدهند.
فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه بیت المال ارثیه پدری هیچ مسؤولی نیست و باید برای خدمت به مردم استفاده شود، عنوان داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند برای برپایی ازدواج آسان اماکن و سالن‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

فاتح بیان کرد: با هیچکس تعارف نداریم، مدیران باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و هرکس بیت المال را به حصار بکشد با آن برخورد جدی خواهد شد.
وی تاکید کرد: برای افزایش آمار و ساماندهی ازدواج باید از ظرفیت‌های بومی و فرهنگی شهرستان و دستگاه‌های مرتبط استفاده شود.
فرماندار شهرستان تبریز بر ضرورت توجه بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید کرده و یادآور شد: افرادی که در نوبت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری قرار دارند هر چه سریع‌تر توسط بانک‌ها تعیین تکلیف شوند.
وی همچنین دستور تشکیل کمیته برای بررسی عملکرد بانک‌های شهرستان تبریز در پرداخت تسهیلات ازدواج صادر کرد و گفت: باید مشخص شود که کدام بانک‌ها در این زمینه عملکرد خوبی داشته و کدام بانک‌ها نتوانسته‌اند به وظایف خود عمل کنند.
فاتح اظهار داشت: توقف ارائه تسهیلات ازدواج در بانک‌ها ممنوع است و باید پرداخت‌ها سریع انجام شود.