✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری می تواند به عنوان اولین آزمون بلوغ سیاسی نمایندگان مجلس دوازدهم باشد. مجلسی که هنوز یک ماه از جلوس نمایندگان منتخب بر روی کرسی های سبز آن نگذشته است.متاسفانه برخی از نمایندگان مناطق ترک زبان آذربایجان، موضع گیری شفاف و حمایت گونه ای از […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری می تواند به عنوان اولین آزمون بلوغ سیاسی نمایندگان مجلس دوازدهم باشد. مجلسی که هنوز یک ماه از جلوس نمایندگان منتخب بر روی کرسی های سبز آن نگذشته است.
متاسفانه برخی از نمایندگان مناطق ترک زبان آذربایجان، موضع گیری شفاف و حمایت گونه ای از تنها کاندیدای منتسب به آذربایجانی ها نداشتند. غیر از آقایان: منادی و نوری و خانم ها: خدادادی و عبدالهی بقیه نمایندگان یا سکوت اختیارکردند، یا به اردوگاه رقیب اصلی دکتر پزشکیان پیوستند و این همکار و همقطار و همنشین خود در بهارستان را تنها گذاشتند. آنها مصداق این ضرب المثل شدند که:
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم!
حداقل انتظار می رفت که به خاطر همکاری در مجلس، جانب حمایت معمولی را از او می گرفتید و زیر بیرق رقیب اش سینه نمی زدید!
قطعا مردمی که به شما نمایندگان رای دادند تا به خانه ملت راه پیدا کنید به خاطر حرف ها، سخنرانیها و موضع گیری های داغ شما در مورد حمایت از آذربایجان و نخبگان و مردان این دیار از روی تعصب و وطن دوستی و حرف های تبلیغاتی تان به شما رای دادند. چگونه است که اینک در اولین آزمون عمل به وعده های خود و نشان دادن تعصب تان به خاستگاه رای تان ناکام و مردود شدید!
قطعا این بی مهری و سکوت ناصواب شما در این انتخابات و عدم حمایت تان از فرزند آذربایجان را مردم فراموش نخواهند کرد!