✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: آقای قالیباف در انتخابات اخیر، ناکامی بزرگی را تجربه کردید. مثل همه رقابت های انتخاباتی سال های گذشته! به راستی مشاوران شما در چه جغرافیایی زندگی می کنند که از ترسیم واقعی آینده و تخمین و پیش بینی های قریب به یقین عاجز مانده اند؟! مطمئن باشید آنها […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: آقای قالیباف در انتخابات اخیر، ناکامی بزرگی را تجربه کردید. مثل همه رقابت های انتخاباتی سال های گذشته! به راستی مشاوران شما در چه جغرافیایی زندگی می کنند که از ترسیم واقعی آینده و تخمین و پیش بینی های قریب به یقین عاجز مانده اند؟! مطمئن باشید آنها بادمجان دور قاب چین هستند که حقیقت را به شما نمی گویند. آنها جز مدح شما و تعریف و تمجیدهای دروغین و تبلیغاتی چیزی بلد نیستند و گرنه دلیلی نداشت که از یک سوراخ چند بار گزیده شوید!

چگونه است که در این همه سال نتوانستند یک تحلییل درست و کارآمد و مستدلی برای تصمیم گیری های بعدی شما به شما ارائه دهند!

اینک که شما به بهانه «نگرانی از اطرافیان دکتر پزشکیان»، تصمیم دارید تا از رقیب او حمایت کرده و نگذارید پزشکیان رئیس جمهور شود بد نیست شما خودتان هم در اطرافیان و مشاوران خود تجدید نظر کنید. یک سوزن به خودتان ، یک جوالدوز به دیگران!
توصیه دوستانه یک فعال رسانه ای شهرستانی را جدی بگیرید. اشتباه یک ماه قبل خود را دوباره تکرار نکنید. از شما به عنوان کارکشته عرصه نظامی گری، بلدیه چی، سیاست ورزی و قانگذاری بعید است!
#خوش_نیت

*روزنامه نگار از تبریز