کشور‌های غربی همزمان با پروژه اسلام هراسی مسئله عفت و حجاب زن مسلمان را مطرح می‌کنند
کشور‌های غربی همزمان با پروژه اسلام هراسی مسئله عفت و حجاب زن مسلمان را مطرح می‌کنند

✅ بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کُردستان صبح امروز در دوره توانمند سازی کنشگران (زیست عفیفانه) که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: حجاب مایه تشخص و آزادی زنان در اسلام است و بر خلاف تبلیغات ابلهانه دشمنان موجب اسارت زن نیست بلکه سبب رسیدن زنان به رتبه‌های عالی و معنوی است. وی افزود: […]


بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کُردستان صبح امروز در دوره توانمند سازی کنشگران (زیست عفیفانه) که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: حجاب مایه تشخص و آزادی زنان در اسلام است و بر خلاف تبلیغات ابلهانه دشمنان موجب اسارت زن نیست بلکه سبب رسیدن زنان به رتبه‌های عالی و معنوی است.

وی افزود: امروز دشمنان ما تمام توان و تلاش خود را برای از بین بردن عفت و حجاب زنان با استفاده از شعار زن زندگی آزادی به کار برده اند و با این کار میخواهند هویت زن مسلمان را از زنان ایران اسلامی بگیرند.

سرکانی بیان داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ایفای نقش زنان مسلمان در سطح جامعه هستیم و ما نباید در بحث عفاف و حجاب به شکل یک ابزار نگاه کرد بلکه عفاف و حجاب یک نماد از ارزش‌های دینی و انسانی است.

وی گفت: در بسیاری از کشور‌های غربی همزمان با پروژه اسلام هراسی مسئله عفت و حجاب زن مسلمان را مطرح می‌کنند چرا که از حضور یک زن محجبه در سطح جامعه می‌ترسند و از آن به یک نوع تبلیغ برای دین مقدس اسلام هراسانند.

عفاف و حجاب در فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ما برگرفته است از آموزه‌های اخلاقی و دینی است که موجب تحکیم بنیان خانواده میشود.

وی در ادامه با اشاره به گفته یکی از مقامات بلند پایه آمریکایی که گفته بود هر زن چادری در ایران به منزله پرچم افراشته شده این کشور که باید این پرچم را به پایین بکشیم افزود: مروز سیاستمداران غربی برای ظربه زدن به اسلام از هر حربه‌ای استفاده میکنند و دستاویز آن‌ها حجاب زن مسلمان است لذا میطلبد که زنان و دختران محجب بیش از پیش در این حوزه ورود پیدا و نقش و رسالت خود را به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان یک فریضه به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/