کشف ۵۵ هزار لیتر سوخت یارانه‌ای در شبستر
کشف ۵۵ هزار لیتر سوخت یارانه‌ای در شبستر

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۵۵ هزار لیتر مواد سوختی یارانه‌ای در شهرستان شبستر خبر داد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، صمد حضرتی اظهار کرد: به پرونده ۵۵ هزار لیتر مواد سوختی یارانه‌ای کشف شده از تانکرهای واقع در یک کارگاه تصفیه روغن موتور […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۵۵ هزار لیتر مواد سوختی یارانه‌ای در شهرستان شبستر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، صمد حضرتی اظهار کرد: به پرونده ۵۵ هزار لیتر مواد سوختی یارانه‌ای کشف شده از تانکرهای واقع در یک کارگاه تصفیه روغن موتور در شعبه تعزیرات حکومتی شبستر رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی افزود: شعبه پس از بررسی گزارش دستگاه کاشف و دریافت نتایج آزمایش و دفاعیات متهم با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی لازم دال بر نگهداری مجاز مواد سوختی یارانه‌ای، اتهام قاچاق را محرز و وی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳۳ میلیارد و ۸۲۱ میلیون ریال جزای نقدی به میزان ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
حضرتی گفت: این پرونده توسط بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و اطلاعات سپاه عاشورا به اداره تعزیرات حکومتی شبستر ارجاع و کالای کشف شده به انبار پخش تبریز تحویل داده شده است.

image_pdfimage_print


https://azargalam.ir/?p=107241