پیروزی تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در دقایق پایانی
پیروزی تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در دقایق پایانی

✅ پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم فوتبال تراکتور با درخشش اسدی در دقایق پایانی، یک بر صفر مهمان خود صنعت نفت آبادان را مغلوب کرد.به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، دیدار تیم های تراکتور و نفت آبادان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال، امروز شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه […]


پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران: تیم فوتبال تراکتور با درخشش اسدی در دقایق پایانی، یک بر صفر مهمان خود صنعت نفت آبادان را مغلوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی امین ارسباران، دیدار تیم های تراکتور و نفت آبادان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال، امروز شنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) با حضور نزدیک به ۳۵ هزا نفر تماشاگر برگزار شد.
شاگردان بردیف در طور بازی به رغم خلق موقعیت های فراوان نتوانستند در ۹۰ دقیقه بازی گلزنی کنند و این رضا اسدی بود که در دقیقه ۲+۹٠ گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.
قربان بردیف تیمش را برای بازی با صنعت نفت آبادان با ترکیب محمدرضا اخباری، سید محمد حسینی، هادی محمدی، حجت حق‌وردی، گوستاوو، محمد آقاجان‌پور، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عباس‌زاده و کاوه رضایی به زمین فرستاد.


همچنین تیم صنعت نفت آبادان با ترکیب احسان مرادیان، محمد طیبی، حکیم نصاری، میر هادی میرجوان، امید خالدی، محمد قنبری، محمد ممی زاده، میثم تهی دست، حسین ساکی، شیر دین بابایف و امیر حسین فرهادی وارد میدان شدند.
تیم داوری این بازی را پیام حیدری، محمدجواد مداح، فرهاد فرهادپور، فرهاد امینی و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.
در طول بازی احسان مرادیان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.
تراکتور با برد امروز ۸ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد و صنعت نفت آبادان با ۴ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

سرمربی تراکتور: اسدی ناجی ما شد
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: وقتی اسدی را به خط حمله آوردیم، انرژی او به تیم کمک کرد و پیروز میدان شدیم.
قربان بردیف شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان، با بیان اینکه نیمه نخست بازی خوبی را ارایه نکردیم، افزود: نیمه اول چند فرصت داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم، اما نیمه دوم بهتر کار کردیم و توانستیم به گل برتری دست بیابیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان داشت: من از هواداران که از تیم حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم؛ همه ما حمایت هواداران را احساس می‌کنیم و رفته رفته به آن تیم مورد نظر دست می‌یابیم و به همین دلیل گفته بودم که هفته پنجم و ششم به هدف گذاری باشگاه خواهیم رسید.
بردیف در خصوص تعویض هایس در تیم تراکتور در طول بازی اضافه کرد: من تصمیم می‌گیرم کدام بازیکن را چه زمانی تعویض کنم چرا که جزو اختیارات سرمربی یک تیم می باشد.
وی همچنین در خصوص دلایل عدم استفاده از شاهین ثاقبی، یادآور شد: شاهین به خوبی تمرین می‌کند و هیچ بحث دیگری وجود ندارد و قطعا این بازیکن در ادامه بازی هایمان حضور خواهد داشت و باید بگویم که از برخی بازیکنان در زمان تغییر سیستم استفاده خواهیم کرد.
بردیف در خصوص صحبت‌های مربی رقیب در رابطه با تاکتیک تراکتور، گفت: با صحبت‌های مربی حریف موافق نیستم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما با بازیکنان در بین دو نیمه صحبت کردیم و نیمه دوم فعال‌تر شدند و توانستیم به هدف‌مان دست یابیم.
وی در مورد نوع بازی تیم صنعت نفت آبادان اذعان کرد: صنعت نفت تیمی است که به خوبی دفاع می‌کند و در جا به جایی عرضی عملکرد خوبی دارد و با توجه به اینکه هدف ما تعویض منطقه بازی و ایجاد فضا در بین مدافعان حریف بود، نیمه دوم عملکردمان بهتر شد.